Чому одні рекламні агентства зливають бюджет замовників, в той час як іншим вдається без особливих зусиль залучити нових відвідувачів сайту? Секрет простий: справа у використовуваних методах. SEO не стоїть на місці, постійно змінюється, й часто з високою швидкістю. Якщо спиратися виключно на старі перевірені методи, що ефективно працювали у свій час, можна втратити відчутну частину клієнтів.

Детальніше

Ми поставили за мету вести рекламу на більш релевантні сторінки безпосередньо з тим товаром, який цікавить користувача. Але для того, щоб підтвердити нашу гіпотезу про релевантність сторінок з шуканим товаром, необхідно було провести тестування сторінок.

Детальніше

Через обмежений бюджет в акаунті була налаштована одна РК (для пошукової мережі) за всіма видами товарів. Також була налаштована кампанія в КМС для брендового ремаркетингу.

Детальніше

Наш клієнт – Харківський завод «Спортінвентар». Створення сайту для заводу «Спортінвентар» було виконано у шість етапів, кожен з яких мав свої нюанси.

Детальніше

«Cток Чобіток» - це ціла мережа фізичних магазинів, в яких дуже багато товару. Тривалий час бізнес функціонував виключно офлайн. І коли власник прийняв рішення замовити у нас розробку інтернет-версії магазину, перед нами постало головне завдання: перенести його в цифрову сферу таким чином, щоб зручно було не тільки вже сформованому колу покупців, а й новим покупцям по всій країні.

Детальніше

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50. Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

Детальніше

Детальніше

Кейс про те, як нам вдалося знизити вартість кліку в розумній торговій кампанії на 96,76%, скоротити вартість рекламної кампанії на 98,97% й збільшити ROAS (повернення інвестицій на рекламу) на 28906,69%.

Детальніше

Розповідати про успішні проекти можна багато, але краще за все результативну роботу демонструють кейси. Одним з таких кейсів-лайфхаків ми вирішили поділитися з вами. Проект: сайт однієї з провідних страхових компаній в Україні.

Детальніше

Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Детальніше