Кейс про те, як нам вдалося знизити вартість кліку в розумній торговій кампанії на 96,76%, скоротити вартість рекламної кампанії на 98,97% й збільшити ROAS (повернення інвестицій на рекламу) на 28906,69%.

Детальніше

Розповідати про успішні проекти можна багато, але краще за все результативну роботу демонструють кейси. Одним з таких кейсів-лайфхаків ми вирішили поділитися з вами. Проект: сайт однієї з провідних страхових компаній в Україні.

Детальніше

Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Детальніше

Причини відсутності клієнтів можуть бути різні, але 80% випадків - це наслідок того, що власник бізнесу «забивав» на розвиток каналів залучення клієнтів, особливо на просування бізнесу в інтернеті, будував продажі виключно в офлайні, завдяки так званому «сарафанному радіо».

Детальніше

Успішний досвід просування сайту медичної тематики (фармакологічні препарати) після виходу "медичного" алгоритму і повернення позицій сайту після оновлення контенту.

Детальніше

На жаль, з основними алгоритмічними оновленнями ви не можете просто взяти і поміняти пару опцій і при цьому очікувати негайного відновлення рейтингу. Найкраще, що ви можете зробити – це підготуватися до наступного раунду оновлень. Якщо ви зробили все правильно, то отримаєте вигоди, яких ніколи не бачили раніше.

Детальніше

За своєчасну і точну передачу інформації відповідає акаунт-менеджер – сполучна ланка між спеціалістом і замовником. Якими ж якостями повинен володіти він – живий клієнтський довідник – щоб «і вівці цілі, і вовки ситі», – читайте у статті.

Детальніше

Що ми знаємо про Google? Так, ми в курсі, що це - величезна транснаціональна корпорація, з грандіозним обігом грошей. Що ми можемо ще знати?

Детальніше

Нативна реклама - єдиний альтернативний спосіб і продукт рекламувати, і людей не дратувати. Давайте поговоримо про всі її переваги.

Детальніше

Щоб постійно бути в курсі ситуації з текстами на вашому сайті, рекомендуємо проводити контент-аудити з певною періодичністю. З якою, залежить від кількості сторінок вашого сайту та його тематики. Але раз в 12 місяців аудит проводити варто.

Детальніше