Наш клієнт – Харківський завод «Спортінвентар». Створення сайту для заводу «Спортінвентар» було виконано у шість етапів, кожен з яких мав свої нюанси.

Детальніше

«Cток Чобіток» - це ціла мережа фізичних магазинів, в яких дуже багато товару. Тривалий час бізнес функціонував виключно офлайн. І коли власник прийняв рішення замовити у нас розробку інтернет-версії магазину, перед нами постало головне завдання: перенести його в цифрову сферу таким чином, щоб зручно було не тільки вже сформованому колу покупців, а й новим покупцям по всій країні.

Детальніше

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50. Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

Детальніше

Детальніше

Кейс про те, як нам вдалося знизити вартість кліку в розумній торговій кампанії на 96,76%, скоротити вартість рекламної кампанії на 98,97% й збільшити ROAS (повернення інвестицій на рекламу) на 28906,69%.

Детальніше

Розповідати про успішні проекти можна багато, але краще за все результативну роботу демонструють кейси. Одним з таких кейсів-лайфхаків ми вирішили поділитися з вами. Проект: сайт однієї з провідних страхових компаній в Україні.

Детальніше

Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Детальніше

Причини відсутності клієнтів можуть бути різні, але 80% випадків - це наслідок того, що власник бізнесу «забивав» на розвиток каналів залучення клієнтів, особливо на просування бізнесу в інтернеті, будував продажі виключно в офлайні, завдяки так званому «сарафанному радіо».

Детальніше

Успішний досвід просування сайту медичної тематики (фармакологічні препарати) після виходу "медичного" алгоритму і повернення позицій сайту після оновлення контенту.

Детальніше

На жаль, з основними алгоритмічними оновленнями ви не можете просто взяти і поміняти пару опцій і при цьому очікувати негайного відновлення рейтингу. Найкраще, що ви можете зробити – це підготуватися до наступного раунду оновлень. Якщо ви зробили все правильно, то отримаєте вигоди, яких ніколи не бачили раніше.

Детальніше