PBN... Для когоcь таємнича абревіатура, для когось альтернатива біржовим посиланням, що вже приїлися, результат від яких часом не виправдовує ні витрат фінансових, ні часових, ні людського ресурсу. Щоб пролити світло на тему побудови посилального профілю за допомогою створення сіток PBN, ми вирішили взяти інтерв'ю у нашого SEO-тімліда Михайла Данилюка та поставити йому кілька важливих питань.

Детальніше

Показник відмов на сайті вашого інтернет-магазину занадто високий? Ви постійно додаєте до каталогу нові товари, але купують їх дуже мало? Дуже схоже, що на вашому сайті «синдром поганої картки товару», й аналогічні картки у конкурентів виглядають набагато краще. Треба виправляти ситуацію! Як – підкажуть наші правила.

Детальніше

Один з найкращих шляхів саморозвитку та примноження своїх знань – читання книжок. І спеціалісти нашої компанії чудово це розуміють, постійно читаючи як художню, так і профільну літературу і залюбки розповідаючи про найцікавіші книжки. Зустрічайте: огляд книги «Злам маркетингу» від нашого акаунт-менеджера Анастасії. Впевнені, що після такого змістовного опису у вас неодмінно виникне бажання її прочитати.

Детальніше

Компанія «Файні меблі» існує на ринку України більше 15 років і займається оптовим та роздрібним продажем меблів високої якості. Ми створили інтернет-магазин для продажу меблів по всій Україні, зручний і функціональний.

Детальніше

Colorgradingmaster - це міжнародний проект, в якому зібрані всі актуальні новинки, технології та секрети кольорокорекції в Da Vinci Resolve. Наші програмісти розробили портал відеокурсів, які навчають кольорокорекції.

Детальніше

На одному із західних ресурсів ми знайшли цікаву статтю, в якій були розглянуті 6 прогнозів минулого року. На їх основі можна передбачити розвиток соціальних мереж у 2019. Деякі прогнози будуть актуальними і для інших маркетингових каналів.

Детальніше

Детальніше

Часто буває, що людина приходить на курси, проходить їх, а по закінченню робить висновок, що вони були абсолютно марними. Чому це відбувається і як цього не допустити, що потрібно розуміти?

Детальніше

Для підведення підсумків 2018 роки ми запитали у кожного з нашої команди, що якісно змінилося в кращу сторону, що з'явилося нового. На підставі цього сформували підсумки.

Детальніше

Рано чи пізно власники або куратори проектів, для яких витрачаються гроші на рекламу, хочуть з'ясувати, наскільки ефективний той чи інший рекламний канал. Люди, які купують трафік, теж хочуть розуміти, що заробили з цього трафіку.

Детальніше