Контекстна реклама

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама - найефективніший канал залучення клієнтів, який дозволяє дати швидкий результат бізнесу.
Це реклама, яка приводить «теплих» клієнтів, які мають потребу в товарі чи послузі. Зацікавлена аудиторія клацає по оголошенню, переходить на сайт і здійснює замовлення.

Для чого необхідна контекстна реклама?

  • icon
    Показати рекламу
    цільової аудиторії,
    з урахуванням геолокації
  • icon
    Швидко
    збільшити продажі
    послуг та товарів
  • icon
    Поліпшити
    і оптимізувати
    вартість конверсії
  • icon
    Визначити ВАРТІСТЬ
    ЗАЛУЧЕННЯ
    КЛІЄНТА
  • icon
    Підвищити
    впізнаваність
    бренду або компанії
  • icon
    Ефективно
    управляти бюджетом
    на маркетинг

ВИДИ РЕКЛАМНИХ ​​КАМПАНІЙ

Контекстні оголошення з'являються поруч з результатами пошуку, коли люди шукають ваші товари та послуги. При цьому ви сплачуваете тільки за переходи на ваш сайт.

Пошукова реклама - демонструється серед результатів пошуку (в тому числі за окремим сайтом). Орієнтація тематики відбувається за характером пошукового запиту, заданого користувачем.

Рекламне оголошення, засноване на візуальному зображенні. Банер може бути повністю у вигляді картинки, або картинка з супутнім текстом і посиланням.

Знайти свою аудиторію в Медійній мережі дуже легко. Ця мережа включає в себе більш двох мільйонів сайтів, відеороликів та додатків. У ній представлена ​​реклама самих різних форматів і розмірів.

В якості рекламного оголошення використовується спеціально підготовлений відеоролик.

Кампанії цього типу підійдуть тим, хто хоче розміщувати відеорекламу на YouTube та у Медійній мережі Google.

Щоб рекламувати додаток для iOS або Android мільйонам користувачів Google, достатньо всього однієї універсальної кампанії.

В універсальних кампаніях для додатків застосовуються алгоритми машинного навчання. Вони в режимі реального часу аналізують понад 300 мільйонів можливих комбінацій сигналів і приймають оптимальні рішення для кожного оголошення.

Ремаркетінг дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше вже відвідували ваш сайт або відкривали вашу програму.

При цьому оголошення можуть показуватися як на сайтах у Медійній мережі, так і в Google Пошуку, коли користувач вводить запит, пов'язаний з вашими товарами або послугами. А за допомогою динамічного ремаркетингу можна оптимізувати ставки і оголошення так, щоб ці користувачі бачили персоналізовану рекламу на сайтах і в додатках.

Реклама вашої продукції буде показуватися зацікавленим покупцям в Google та на інших сайтах в Інтернеті.

Такі оголошення називаються товарними, і їх можливості набагато ширше, ніж у звичайній текстовій реклами: вони містять назву товару, його зображення, ціну, назву магазину тощо. Вони допомагають користувачам ще до натискання на оголошення скласти уявлення про пропозицію.

Оголошення в Gmail - це інтерактивні оголошення, які показуються у верхній частині вкладки "Вхідні".

При натисканні вони можуть розкриватися до розміру електронного листа, що містить зображення, відео або інші вкладенні компоненти. Такий вид реклами дозволяє звертатися до потенційних клієнтів у більш персоналізованій формі.

Ми є сертифікованим партнером GOOGLE

Що потрібно знати про контекстну рекламу

Що потрібно знати про контекстну рекламу
Питання 1
Що входить у вартість послуг / комісії агентства?
Відповідь

Якщо коротко:

  • Аудит сайту клієнта з точки зору готовності проекту для запуску контекстної реклами
  • Брифування, збір даних і підготовка для запуску
  • Складання персональної стратегії під проект клієнта
  • Запуск, налаштування і постійний контроль контекстної реклами
  • Консультація по контекстній рекламі
  • Оптимізація поточних кампаній і поліпшення показників KPI
  • Звітність
Питання 2
Від чого залежить вартість послуг / комісія агентства?
Відповідь

На вартість контекстної реклами впливає:

  • Розмір рекламної кампанії - кількості рекламованих послуг / товарів і т.д.
  • Кількість використовуваних сервісів і інструментів для досягнення результатів (Google Ads, Google Shopping, реклама на Youtube, Facebook Ads і т.д.)
Питання 3
Що потрібно для старту?
Відповідь

Для швидкого старту потрібно:

  • Надати нам необхідну інформацію по вашому проекту (в будь-якій зручній для вас формі) - рекламовані товари / послуги, список конкурентів (якщо є), ключові слова, унікальні торгові пропозиції, портрет цільової аудиторії, геолокацію і т.д.
  • Укласти договір і понеслась!)
Питання 4
Як зрозуміти, що реклама приносить результат?
Відповідь

Для відстеження ефективності контекстної реклами ми рекомендуємо:

  • Максимально налаштувати аналітику і відстеження конверсій - ви зможете побачити детально поведінку користувачів, які прийшли з реклами
  • Налаштувати calltracking (відстеження дзвінків по рекламі) - ви зможете побачити і прослухати всі дзвінки по рекламі і оцінити їх якість
  • Налаштувати додаткові лід-магніти, наприклад, get call (зворотний дзвінок) і / або чат на сайті.
  • Налаштувати наскрізну аналітику - щоб відстежити весь шлях клієнта, побачити окупність рекламних кампаній, порахувати ROMI.
Питання 5
Коли очікувати перші результати?
Відповідь

Перші результати можуть бути вже на наступний день. Але ми не казкарі і вже з досвіду знаємо, що вони залежать від:

  • Конкуренції обсягу ринку
  • Вартості вашої послуги або товару (чим вище ціна, тим довше прийняття рішення)
  • Якості посадкової сторінки вашого сайту
  • Роботи відділу продажів
  • Ну і звичайно, результати залежать від якості налаштованої контекстної реклами. Тому краще вибирати надійних і авторитетних підрядників!
Результати нашої роботи
Кейс по контекстній рекламі
Кейс по контекстній рекламі турецька компанія промислового компресорного устаткування

як ми збільшили кількість звернень при обмеженому бюджеті

Кейс по контекстній рекламі
Кейс по контекстній рекламі Як знизити вартість кліка на 96,76% і збільшити ROAS на 28906,69%

Наші PPC-фахівці вирішили поділитися дуже крутим кейсом, в якому розповідають, як їм вдалося домогтися приголомшливих результатів...

Кейс з просування ресурсу<br/> за допомогою контекстної реклами для
Кейс з просування ресурсу
за допомогою контекстної реклами для
Страхової компанії

Міжнародна страхова компанія, яка займає лідируючі позиції на ринку страхування ...

Кейс по оптимізації торгової кампанії для інтернет-магазину
Кейс по оптимізації торгової кампанії для інтернет-магазину Електронних пристроїв

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила...

Як ми працюємо
  • icon icon
    Визначаємо цілі замовника
    і погоджуємо бриф
  • icon icon
    Створюємо рекламну
    концепцію та стратегiю
  • icon icon
    Здійснюємо технічну
    підготовку рекламної кампанії
  • icon icon
    Створюємо рекламну кампанію,
    спостерігаємо її в дії, після чого,
    за необхідності, оптимізуємо її
  • icon icon
    Надаємо звіт по закінченню
    розрахункового періоду або після завершення кампанії

Наші клієнти

Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

Тарифні
плани

  Базовий Оптимальний Комплекс
Аналіз конкурентів у Вашій ніші
Налаштування реклами в пошуковій мережі Google
Налаштування ремаркетингу (наздоганяльна реклама)
Налаштування рекламних кампаній на конкурентів  
Аудит сайту і формування списку рекомендацій
Налаштування систем аналітики
Моніторинг, аналіз і оптимізація, рекламних кампаній
Налаштування рекламних кампаній в Медійній мережі  
Налаштування торгових рекламних кампаній    
  15000 грн.
7500 грн.
18000 грн.
9500 грн.
25000 грн.
12500 грн.
Ділимося досвідом

Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі

Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі
Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі
Детальніше

Ми поставили за мету вести рекламу на більш релевантні сторінки безпосередньо з тим товаром, який цікавить користувача. Але для того, щоб підтвердити нашу гіпотезу про релевантність сторінок з шуканим товаром, необхідно було провести тестування сторінок.

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Детальніше

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50. Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

Останні тренди в контекстній рекламі і чого чекати в 2021 році

Останні тренди в контекстній рекламі і чого чекати в 2021 році
Останні тренди в контекстній рекламі і чого чекати в 2021 році
Детальніше

Тенденція до максимальної автоматизації роботи рекламних інструментів продовжується, і 2021 році – не виняток. Докладніше про зміни в 2020 і до чого готуватися в 2021...

Перейти до блогу

ПЕРЕВАГИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

ЧОМУ ВАРТО ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ У НАС

Наша компанія займається контекстною рекламою в мережі Інтернет з 2007 року. Все почалося з Google Adwords (зараз Google Ads), Яндекс.Директ і Бігун.

Ми з 2014 року є офіційними партнерами Google (Google Partners). Всі наші співробітники - сертифіковані фахівці з реклами в Google Ads, а також по Google Analytics і Google Tag Manager, що дозволяє нам надавати послуги висококваліфіковано та якісно, ​​максимально охоплюючи і використовуючи усі можливості, інструменти та сервіси компанії Google.

ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ НАША РОБОТА І ДОСВІД

НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ

За період з 2007 року ми налаштували, оптимізували та успішно впровадили сотні успішних стратегій по контекстній рекламі - від невеликих компаній для сайтів лендінгів до складних і дорогих проектів у Німеччині та США.

Вартість кліка в кампаніях, з якими ми працювали, варіювалася від копійок до десятків євро за 1 клік!

Серед успішних кейсів з контекстної реклами це:

Більше кейсів читайте у розділі https://infounion.com.ua/kontekstnaya-reklama-blog.html