Контекстна реклама

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама - найефективніший канал залучення клієнтів, який дозволяє дати швидкий результат бізнесу.
Це реклама, яка приводить «теплих» клієнтів, які мають потребу в товарі чи послузі. Зацікавлена аудиторія клацає по оголошенню, переходить на сайт і здійснює замовлення.

Для чого необхідна контекстна реклама?

  • icon
    ШВИДКО ОТРИМАТИ
    ЯКІСНИЙ ТРАФІК,
    З УРАХУВАННЯМ геолокації
  • icon
    ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ
    ІСНУЮЧИХ ТА НОВИХ
    ПОСЛУГ / ПРОДУКТІВ
  • icon
    ПІДВИЩИТИ
    популярнiсть БРЕНДУ
    АБО КОМПАНІЇ
  • icon
    З'ЯСУВАТИ ВАРТІСТЬ
    ЗАЛУЧЕННЯ
    КЛІЄНТА
  • icon
    РОЗГОРНУТИЙ АНАЛІЗ
    ДАНИХ За аудиторією
    КЛІЄНТІВ
  • icon
    ЕФЕКТИВНЕ
    УПРАВЛІННЯ БЮДЖЕТОМ
    НА МАРКЕТИНГ

ВИДИ РЕКЛАМНИХ ​​КАМПАНІЙ

Контекстні оголошення з'являються поруч з результатами пошуку, коли люди шукають ваші товари та послуги. При цьому ви сплачуваете тільки за переходи на ваш сайт.

Пошукова реклама - демонструється серед результатів пошуку (в тому числі за окремим сайтом). Орієнтація тематики відбувається за характером пошукового запиту, заданого користувачем.

Рекламне оголошення, засноване на візуальному зображенні. Банер може бути повністю у вигляді картинки, або картинка з супутнім текстом і посиланням.

Знайти свою аудиторію в Медійній мережі дуже легко. Ця мережа включає в себе більш двох мільйонів сайтів, відеороликів та додатків. У ній представлена ​​реклама самих різних форматів і розмірів.

В якості рекламного оголошення використовується спеціально підготовлений відеоролик.

Кампанії цього типу підійдуть тим, хто хоче розміщувати відеорекламу на YouTube та у Медійній мережі Google.

Щоб рекламувати додаток для iOS або Android мільйонам користувачів Google, достатньо всього однієї універсальної кампанії.

В універсальних кампаніях для додатків застосовуються алгоритми машинного навчання. Вони в режимі реального часу аналізують понад 300 мільйонів можливих комбінацій сигналів і приймають оптимальні рішення для кожного оголошення.

Ремаркетінг дозволяє показувати рекламу користувачам, які раніше вже відвідували ваш сайт або відкривали вашу програму.

При цьому оголошення можуть показуватися як на сайтах у Медійній мережі, так і в Google Пошуку, коли користувач вводить запит, пов'язаний з вашими товарами або послугами. А за допомогою динамічного ремаркетингу можна оптимізувати ставки і оголошення так, щоб ці користувачі бачили персоналізовану рекламу на сайтах і в додатках.

Реклама вашої продукції буде показуватися зацікавленим покупцям в Google та на інших сайтах в Інтернеті.

Такі оголошення називаються товарними, і їх можливості набагато ширше, ніж у звичайній текстовій реклами: вони містять назву товару, його зображення, ціну, назву магазину тощо. Вони допомагають користувачам ще до натискання на оголошення скласти уявлення про пропозицію.

Оголошення в Gmail - це інтерактивні оголошення, які показуються у верхній частині вкладки "Вхідні".

При натисканні вони можуть розкриватися до розміру електронного листа, що містить зображення, відео або інші вкладенні компоненти. Такий вид реклами дозволяє звертатися до потенційних клієнтів у більш персоналізованій формі.

Ми є сертифікованим партнером GOOGLE
Результати нашої роботи
Кейс з розробки сайту <br/> для компанії
Кейс з розробки сайту
для компанії
«Сток Чобіток»

Створили інтернет магазин з продажу взуття по всій Україні

Кейс успішного просування сайту
Кейс успішного просування сайту Фармакологічної тематики

Сайт з продажу медичних препаратів (фармакологія) знаходиться в просуванні у нашого SEO-фахівця...

Кейс з просування ресурсу<br/> за допомогою контекстної реклами для
Кейс з просування ресурсу
за допомогою контекстної реклами для
Страхової компанії

Міжнародна страхова компанія, яка займає лідируючі позиції на ринку страхування ...

Кейс по оптимізації торгової кампанії для інтернет-магазину
Кейс по оптимізації торгової кампанії для інтернет-магазину Електронних пристроїв

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила...

Як ми працюємо
  • icon icon
    Визначаємо цілі замовника
    і погоджуємо бриф
  • icon icon
    Створюємо
    рекламну концепцію
  • icon icon
    Здійснюємо технічну
    підготовку рекламної кампанії
  • icon icon
    Створюємо рекламну кампанію,
    спостерігаємо її в дії, після чого,
    за необхідності, оптимізуємо її
  • icon icon
    Надаємо звіт по закінченню
    розрахункового періоду або після завершення кампанії
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.
Ділимося досвідом

Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі

Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі
Вплив цільової сторінки на кількість конверсій в контекстній рекламі
Детальніше

Ми поставили за мету вести рекламу на більш релевантні сторінки безпосередньо з тим товаром, який цікавить користувача. Але для того, щоб підтвердити нашу гіпотезу про релевантність сторінок з шуканим товаром, необхідно було провести тестування сторінок.

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Детальніше

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50. Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

PPC тренди 2019, про які варто знати

PPC тренди 2019, про які варто знати
PPC тренди 2019, про які варто знати
Детальніше

10 основних напрямків 2019 року, про які вам потрібно знати, включаючи контекстну рекламу, платну рекламу в соціальних мережах і ремаркетинг, на думку 28 провідних експертів в сфері РРС-маркетингу.

Перейти до блогу