ПРОКАЧАЄМО СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

Що таке
SMM?

SMM (Social Media Marketing) - це спосіб просування бренду і продажів з використанням соціальних мереж. SMM став повноцінним маркетинговим каналом, зі своїм підходом, специфікою, стратегією. Це відносно новий, але досить ефективний напрямок інтернет-маркетингу. Соціальні мережі дозволяють бренду вивести відносини і взаємодія з цільовою аудиторією на новий, більш особистий і довірчий рівень.

Переваги SMM

  • icon
    Управління репутацією
    та іміджем компанії
  • icon
    Можливість таргетингу,
    підвищення охоплення та
    впізнаваності бренду
  • icon
    Взаємодія і комунікація
    з цільовою аудиторією
  • icon
    Посилення ефекту від
    інших видів реклами
  • icon
    Збільшення
    продажів
  • icon
    Отримати потік порівняно
    недорогих клієнтів

У кожної послуги або продукту, який виводить на ринок компанія, є певне коло зацікавлених осіб - цільова аудиторія (ЦА). А одним з найдоступніших місць для пошуку і формування цільової аудиторії є соціальні мережі. Для досягнення цілей і таргетування на свою ЦА дуже часто використовують Фейсбук. Facebook є відмінним місцем для просування продукції, так як основна аудиторія сайту - платоспроможні покупці. Просуваючи свої товари і послуги в Фейсбуці можна отримати відносно недорогі Ліди. Якісне і продумане формування стратегії просування в даній соцмережі - запорука успіху!

Рекламні кампанії допомагають значно збільшити попит на продукцію серед цільової аудиторії. У сучасному світі все менше і менше популярна оффлайн реклама, тому рекламні бюджети мігрують в соцмережі. Важливим каналом для розкрутки продуктів є просування і реклама на YouTube. На цьому майданчику можна отримати величезну аудиторію потенційних клієнтів, так більше мільярда людей регулярно дивляться YouTube. Тому сторінка власного бренду на Ютуб - відмінний спосіб просування. Аудиторія цієї соцмережі рідко потрапляє на сайт з пошукача, основні варіанти переходу по сторінках - внутрішні рекомендації або реклама. Завдяки створенню каналу або таргетированной рекламі можна не тільки збільшити базу потенційних клієнтів, але і підвищити лояльність до бренду компанії. Також Ютуб є одним з джерел комунікації з аудиторією клієнтів-передплатників.

Комплексний підхід до просування компанії дозволить значно збільшити продажі і підвищити лояльність до бренду. Кращими помічниками для проведення рекламних кампаній стають соціальні мережі. Реклама в Facebook і Instagram дозволяє визначити цільову аудиторію, отримуючи зацікавлених клієнтів в найкоротший час. Створення каналу на YouTube і реклама дозволить візуалізувати власну продукцію, пропонуючи потенційним покупцям особисто знайомиться з продуктами. Таргетована реклама в соціальних мережах дає змогу досягати аудиторію цільових споживачів. Мультиканального при комплексному маркетингу з використанням соцмереж - ефективний інструмент просування товарів і послуг.

Для залучення клієнтів використовується таргетована реклама в соціальних мережах. Великою популярністю користується Facebook, який є потужним інструментом для просування бізнесу. Безліч організацій використовують Фейсбук як засіб просування свого бренду. Також таргетинг активно використовують і в Instagram.
Таргетована реклама в Facebook включає в себе:
1. Пошук цільової аудиторії.
2. Розробку реклами бренду.
3. Розробку реклами на трафік, лідогенераціі і конверсію.
4. Рекламні кампанії в Instagram.
5. Просування опублікованих постів в якості реклами.
6. Аналіз результатів для збільшення обсягу продажів. Основними перевагами рекламної кампанії в Facebook і Instagram є нативна комунікація бренду з потенційними покупцями, що при грамотному підході призводить до значного збільшення потоку потенційних лідів.

Стратегія робіт
  • icon icon
    Визначаємо цілі і складаємо стратегію просування
  • icon icon
    Проводимо аналіз ринку і конкурентів
  • icon icon
    Створюємо унікальний контент
  • icon icon
    Запускаємо рекламні кампанії з урахуванням інтересів вашої цільової аудиторії
  • icon icon
    Проводимо постійне управління іміджем бренду і надаємо регулярні і докладні звіти про роботу та результати
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.
Ділимося досвідом

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації

Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації
Детальніше

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50. Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

Як оптимізація реклами Facebook принесла на 43% більше заявок на сайті

Як оптимізація реклами Facebook принесла на 43% більше заявок на сайті
Як оптимізація реклами Facebook принесла на 43% більше заявок на сайті
Детальніше

Нашому клієнту потрібен був додатковий канал для отримання заявок. Ми вирішили зробити рекламу в Facebook і налаштувати її максимально ефективно.

Перейти до блогу