Ми знаємо
магію SEO

ЯКІ ЗАВДАННЯ
ВИРІШУЄ
ПОШУКОВА
ОПТИМІЗАЦІЯ?

SEO (пошукова оптимізація) - найбільш рентабельний маркетинговий канал! Просування сайтів - це складний та непреревний процес. Основним завданням SEO є залучення аудиторії з пошукових систем, що в свою чергу збільшує обсяги прибутку від проекту.

Для чого необхідна пошукова оптимізація?

  • icon
    ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ
    ЦІЛЬОВОГО ТРАФІКУ
    НА САЙТ
  • icon
    ДОПОМАГАЄ ЗАЙНЯТИ
    ГАРНІ ПОЗИЦІЇ
    У ПОШУКОВІЙ ВИДАЧІ
  • icon
    ЗАОЩАДИТИ
    БЮДЖЕТ
    НА РЕКЛАМУ
  • icon
    ТРАФІК
    SEO ЧАСТІШЕ
    конвертується
  • icon
    ДАЄ МАЛЕНЬКИМ
    КОМПАНІЯМ ПЕРЕВАГУ
    ПЕРЕД ВЕЛИКИМИ
  • icon
    ДАЄ
    Довгостроковий
    РЕЗУЛЬТАТ
Результати нашої роботи
Кейс успішного просування сайту
Кейс успішного просування сайту Фармакологічної тематики

Сайт з продажу медичних препаратів (фармакологія) знаходиться в просуванні у нашого SEO-фахівця...

Кейс з розробки сайту для продажу відеокурсів
Кейс з розробки сайту для продажу відеокурсів «COLORGRADINGMASTER»

Розробили портал для навчання користувачів по роботі з корекцією. Захистили відео контент від піратства.

Кейс з розробки сайту <br/> для компанії
Кейс з розробки сайту
для компанії
«Файні меблі»

Створили інтернет магазин з продажу меблів по всій Україні

Кейс успішного просування сайту
Кейс успішного просування сайту Фармакологічної тематики

Сайт з продажу медичних препаратів (фармакологія) знаходиться в просуванні у нашого SEO-фахівця...

Кейс з розробки сайту для продажу відеокурсів
Кейс з розробки сайту для продажу відеокурсів «COLORGRADINGMASTER»

Розробили портал для навчання користувачів по роботі з корекцією. Захистили відео контент від піратства.

Кейс з розробки сайту <br/> для компанії
Кейс з розробки сайту
для компанії
«Файні меблі»

Створили інтернет магазин з продажу меблів по всій Україні

Наші клієнти

5 міфів про SEO

5 мифов о SEO
Міф #1
SEO – померло
Правда

Хто так думає – вже сьогодні втрачає своїх клієнтів! За останні кілька років SEO зазнало серйозних змін. Сьогодні SEO – це комплекс робіт, спрямованих, в першу чергу, на поліпшення якості сайту, а не маніпуляцію пошуковими алгоритмами. Раніше вартість залучення клієнта в SEO була меньшою, ніж у інших каналів реклами!

Міф #2
SEO не обов'язково
Правда

Багато хто, спробувавши використовувати для залучення клієнтів контекстну рекламу або соціальні мережі, думають, що SEO не потрібно. Так, пошукова оптимізація не завжди дає швидкий результат, але правильна SEO-стратегія дозволяє отримати в перспективі – постійний потік клієнтів, при цьому SEO дешевше і ефективніше за інші канали!

Міф #3
Я можу самостійно вивести сайт в ТОП
Правда

Наразі, для того, щоб досягти потрібного результату та обійти конкурентів потрібно враховувати понад 200 факторів! Для виходу в ТОП і залучення цільового трафіку не достатньо написати тексти і купити посилання, як було ще 10 років тому. Складність алгоритмів пошукових систем призводить до того, що необхідно постійно проводити цілий комплекс робіт над сайтом.

Міф #4
SEO – це невиправдано дорого, довго і ніякої гарантії результатів
Правда

Довго? Перші результати вже можна отримати через 3-6 місяців! Дорого? Правильно реалізована стратегія пошукового просування дозволяє вам отримувати клієнтів значно дешевше інших каналів! Гарантія? Використовуючи комплексний підхід і незаборонені методи просування сайту ви гарантовано отримаєте результат!

Міф #5
SEO – це купити якнайбільше посилань
Правда

Нещодавно SEO у багатьох зводилася до невеликих правках на сайті і масової закупівлі посилань на низькоякісних ресурсах. Наразі пошукова оптимізація – це цілий комплекс робіт, який включає в себе роботи з контентом, технічним станом сайту, аналітикою, маркетингом і багатьом іншим! Хочете результат краще, ніж у конкурентів? Потрібно зробити більше, ніж вони!

Наші
сертифікати
  • Google Partner
  • Google Analytics
  • Youtube Sertified
Як ми працюємо
  • icon icon
    Робимо експертний аналіз бізнесу клієнта,
    конкурентів і можливих точок зростання проекту
  • icon icon
    Перевіряємо сайт і його технічний стан
    виходячи з рекомендацій пошукових систем
  • icon icon
    Складаємо і впроваджуємо технічне завдання,
    метою якого є поліпшення
    ранжирування сайту у пошукових системах
  • icon icon
    Проводимо комплекс заходів, спрямованих на
    підвищення рейтингу, видимості запитів сайту,
    впізнаваності бренду в мережі Інтернет
  • icon icon
    Проводимо дії спрямовані на підтримку
    і поліпшення займаних сайтом позицій в SERP
Отримати комерційну пропозицію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

Хто буде працювати над вашим проектом

Project manager

Project Manager - це чарівна паличка, без якої неможлива якісна розробка вашого сайту; універсальний солдат, який, як ніхто інший, знає всі нюанси вашого проекту і є сполучною ланкою між вами та командою фахівців.

Це людина, яка розуміє вас з півслова, фахівець, який допоможе зорієнтуватися в тому, що саме потрібно вашому бізнесу.

SEO специалист

 

SEO специалист - оптимізатор, основна мета якого - зробити з неефективного сайту з низькою відвідуваністю ефективний інструмент бізнесу.

Основне завдання SEO фахівця полягає в збільшенні позицій «запущеного» сайту в пошуковій видачі. Спеціаліст подбає про надходження якісного цільового трафіку, який буде приносити прибуток, і постійно підтримує отриманий позитивний результат.

UX-UI дизайнер

UX-IU дизайнер грає непросту роль в процесі дизайну і іноді проявляє себе як аналітик або інформаційний архітектор. Це креативна робота. Основним завданням UX-дизайнера є забезпечення відповідності між цілями бізнесу і потребами клієнта за допомогою комплексного тестування і вдосконалення, поки результат не задовольнить обидві сторони.

Маркетолог

Маркетолог - це фахівець, який займається вивченням ринкового попиту і пропозиції на ті чи інші товари та послуги. Жодна компанія, яка виробляє будь-які товари або послуги, не може обійтися без фахівця з вивчення смаків споживачів і просування продукції, якщо, звичайно, вона зацікавлена ​​в збільшенні продажів.

Команда
розробників

Для реалізації вашого проекту, до складу команди можуть входити такі фахівці:

  • Back-end розробник
  • Front-end розробник
  • Дизайнер
  • Тестировщики
  • Склад команди може змінюватися за результатами оцінки проекту з метою зниження витрат і термінів розробки.

    Ділимося досвідом

    Як підготувати свій сайт до оновлення алгоритму Google

    Як підготувати свій сайт до оновлення алгоритму Google
    Як підготувати свій сайт до оновлення алгоритму Google
    Детальніше

    На жаль, з основними алгоритмічними оновленнями ви не можете просто взяти і поміняти пару опцій і при цьому очікувати негайного відновлення рейтингу. Найкраще, що ви можете зробити – це підготуватися до наступного раунду оновлень. Якщо ви зробили все правильно, то отримаєте вигоди, яких ніколи не бачили раніше.

    Як швидко провести контент-аудит сайту за 7 кроків

    Як швидко провести контент-аудит сайту за 7 кроків
    Як швидко провести контент-аудит сайту за 7 кроків
    Детальніше

    Щоб постійно бути в курсі ситуації з текстами на вашому сайті, рекомендуємо проводити контент-аудити з певною періодичністю. З якою, залежить від кількості сторінок вашого сайту та його тематики. Але раз в 12 місяців аудит проводити варто.

    PBN: все, що ви хотіли знати, але не було в кого запитати

    PBN: все, що ви хотіли знати, але не було в кого запитати
    PBN: все, що ви хотіли знати, але не було в кого запитати
    Детальніше

    PBN... Для когоcь таємнича абревіатура, для когось альтернатива біржовим посиланням, що вже приїлися, результат від яких часом не виправдовує ні витрат фінансових, ні часових, ні людського ресурсу. Щоб пролити світло на тему побудови посилального профілю за допомогою створення сіток PBN, ми вирішили взяти інтерв'ю у нашого SEO-тімліда Михайла Данилюка та поставити йому кілька важливих питань.

    Перейти до блогу