Кейс по контекстній рекламі: як ми збільшили кількість звернень при обмеженому бюджеті

Кейс по контекстній рекламі в Google Ads для компанії, що займається продажом і обслуговуванням промислового устаткування.

Замовник: офіційне представництво турецької компанії промислового компресорного устаткування.

Регіон: вся Україна.

Цілі проекту:

Опис ситуації

Через обмежений бюджет в акаунті була налаштована одна РК (для пошукової мережі) за всіма видами товарів.

Також була налаштована кампанія в КМС для брендового ремаркетингу.

Роботи, виконані в ході оптимізації РК

  1. Проаналізувавши запити і основну семантику, було прийнято рішення виділити одну з основних груп товарів в окрему кампанію в якості експерименту.
  1. В результаті кількість конверсій зросла. Далі було прийнято рішення реструктуризувати повністю акаунт й створити кілька кампаній під кожен тип обладнання з їх об'єднанням в єдиний бюджет. В результаті замість однієї кампанії отримали 10.
  2. Також був проведений аналіз ключових слів, їх типів відповідності та пошукових запитів. В результаті для деяких ключових слів пішли від загальної відповідності з модифікатором, залишивши тільки точну відповідність. Видалили неефективні ключові слова.
  3. Розширили список мінус-слів. Провели крос-мінусовку між кампаніями та групами оголошень.

Отримані результати

В результаті отримали збільшення коефіцієнта конверсії на 72%, зниження вартості конверсії на 60% і збільшення числа конверсій на 287, 5%.

Покращилися показники використання сайту:

Показник відмов зменшився на 12, 28%, сторінок/сеанс збільшилося на 19, 81%, середня тривалість сеансу збільшилася на 191, 74%.

Висновок

Якісно налаштований і добре структурований акаунт, а також грамотне використання типів відповідності ключових слів може значно знизити вартість конверсії.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog