Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Детальніше

Причини відсутності клієнтів можуть бути різні, але 80% випадків - це наслідок того, що власник бізнесу «забивав» на розвиток каналів залучення клієнтів, особливо на просування бізнесу в інтернеті, будував продажі виключно в офлайні, завдяки так званому «сарафанному радіо».

Детальніше

Успішний досвід просування сайту медичної тематики (фармакологічні препарати) після виходу "медичного" алгоритму і повернення позицій сайту після оновлення контенту.

Детальніше

На жаль, з основними алгоритмічними оновленнями ви не можете просто взяти і поміняти пару опцій і при цьому очікувати негайного відновлення рейтингу. Найкраще, що ви можете зробити – це підготуватися до наступного раунду оновлень. Якщо ви зробили все правильно, то отримаєте вигоди, яких ніколи не бачили раніше.

Детальніше

За своєчасну і точну передачу інформації відповідає акаунт-менеджер – сполучна ланка між спеціалістом і замовником. Якими ж якостями повинен володіти він – живий клієнтський довідник – щоб «і вівці цілі, і вовки ситі», – читайте у статті.

Детальніше

Що ми знаємо про Google? Так, ми в курсі, що це - величезна транснаціональна корпорація, з грандіозним обігом грошей. Що ми можемо ще знати?

Детальніше

Нативна реклама - єдиний альтернативний спосіб і продукт рекламувати, і людей не дратувати. Давайте поговоримо про всі її переваги.

Детальніше

Щоб постійно бути в курсі ситуації з текстами на вашому сайті, рекомендуємо проводити контент-аудити з певною періодичністю. З якою, залежить від кількості сторінок вашого сайту та його тематики. Але раз в 12 місяців аудит проводити варто.

Детальніше

5 гідних книг, які точно будуть корисними для спеціалістів, що працюють у сфері діджитал.

Детальніше

Скласти докладне та грамотне технічне завдання для копірайтера – завдання складне, досить довге й нудне. Тож більшість воліє не витрачати на це свій час і просто каже автору тему, посил та приблизний обсяг. Внаслідок чого отримують зовсім інший текст, ніж очікували. Він не відповідає SEO-критеріям, поступається за всіма параметрами конкурентам. Як результат – такий текст просто не працює. Гроші витрачені даремно. Тому детальне ТЗ копірайтеру ставити важливо і потрібно.

Детальніше