ТОП-8 ресурсів для віддаленої роботи в Інтернеті

Кількість фрілансерів - людей, що працюють віддалено через інтернет - щодня зростає. І це не дивно. Віддалена самостійна робота гарантує незаперечні переваги у порівнянні з класичним працевлаштуванням.

Такий формат дає можливість вибирати власний ритм роботи, дозволяє заощадити час та гроші на проїзд, а в нинішніх умовах карантину - просто зберегти здоров'я, причому без шкоди для гаманця. Статистика підтверджує, що фрілансери - більш самостійні та організовані, ніж штатні співробітники. Люди такого типу схильні самі створювати собі роботу, й в цьому їм допомагають самодисципліна та організація робочого процесу.

Якщо перший аспект цілком і повністю заздрості від людини, то в питаннях організації нам допоможуть спеціалізовані веб-ресурси - сервіси та програми, які роблять роботу онлайн максимально впорядкованої та результативною. Перерахуємо 8 найбільш актуальних з них.

Планувальники завдань

Сервіси корпоративного зв'язку та планувальники завдань дозволяють максимально ефективно використовувати час, не витрачаючи його на телефонні дзвінки й уточнення в режимі листування. Такі платформи відмінно підходять для управління проектами, створення нагадувань, контролю виконання поставлених завдань.

Trello

Найбільш популярним та зручним планувальником завдань можна сміливо назвати сервіс Trello. Ним користуються не тільки самостійні фрілансери, але й корпоративний сектор. Серед переваг даної платформи:

Завдяки функціоналу Trello можна впорядкувати веб-проект, розставити пріоритети, зробити процес управління більш комфортним та продуктивним.

Онлайн-комунікатори

Навряд чи варто пояснювати, наскільки важлива організація взаємодії із співробітниками, клієнтами та членами команди для тих, хто працює віддалено. І не завжди звичайні текстові комунікатори можуть забезпечити повноцінний обмін інформацією.

Slack

Даний сервіс демонструє небувалу динаміку зростання популярності. Щоденна аудиторія Slack - більше ніж 1 млн. користувачів. Головною причиною такої популярності є універсальність сервісу та його вичерпний функціонал.

Він дозволяє:

До того ж сервіс Slack підтримує безліч додатків й може бути синхронізований з іншими платформами, серед яких - Trello, сервіси Google, Twitter та багато інших корисних веб-майданчиків.

Google Hangouts

Один з численних сервісів системи Гугл - Google Hangouts - дозволяє організовувати контакт у форматі відеоконференції. Серед переваг використання даної платформи:

Крім чисто комунікативного аспекту, використання відеоконференцій в форматі Google Hangouts дозволяє залучити нових користувачів, підвищити рейтинг авторства, контролювати настрій аудиторії, одним словом - якісно просувати бренд.

Zoom

Ще один відмінний сервіс для організації відеозустрічей та онлайн-конференцій. Платформа використовується не тільки для віддаленої роботи, але також для індивідуального та групового навчання. Серед переваг використання програми Zoom:

Єдиною незручністю є обмеження щодо тривалості запису відео (40 хвилин), зате кількість записів є необмеженою.

Монітори робочого часу

Моніторинг робочого часу потрібен для контролю віддалених працівників з боку керівника, а також ним користуються самостійні фрілансери для самоконтролю та відстеження особистої ефективності.

Toggl

Це дуже простий й цілком функціональний сервіс, що дозволяє контролювати командний та особистий час, витрачений на виконання роботи. Серед переваг платформи Toggl:

Таким чином, це дійсно гарне рішення як для самостійно працюючої людини, так і для організації колективної роботи.

Хмарні сховища файлів

Обмін та робота з файлами сьогодні незручна без хмарних сховищ. Вони дозволяють зберігати результати роботи й звітність в певному місці, тим самим спрощуючи процес взаємодії між виконавцем та перевіряючим.

Google Drive

Всім відомий сервіс Гугл Диск. Ресурс Google Drive призначений для хмарного зберігання та резервного копіювання файлів. Дозволяє контролювати доступ до папок та файлів, а також показує статистику їх використання. Має зручний структурований інтерфейс, може використовуватися безкоштовно з обмеженням за обсягів сховища до 15 Гб.

Dropbox

Файловий хостинг Dropbox також забезпечує хмарне зберігання та доступ до файлів. Його відрізняє гнучке адміністрування та інформативність, в тому числі можливість обговорення матеріалів, що зберігаються, в коментарях. Важливим бонусом є можливість відновлення видалених файлів та можливість роботи через Linux.

Дистанційний доступ та адміністрування

Програми дистанційного доступу та «розшарювання» потрібні для вирішення різних проблем, коли віддалений працівник не може їх вирішити самостійно без допомоги системного адміністратора.

TeamViewer

Програма TeamViewer дозволяє здійснювати онлайн адміністрування, в тому числі - віддалений доступ, моніторинг та технічну підтримку в режимі мультиплатформеної сумісності (Windows, Andoid, IOS і macOS). Вона оптимально підходить для віддаленого адміністрування завдяки своїй простоті та функціональності.

Можна зробити висновок, що для професійного розвитку та заробітку зовсім не обов'язково ходити на роботу. Цілком реально досягти успіху, працюючи віддалено через інтернет. Все що для цього потрібно - висока самоорганізація, прагнення до постійного розвитку та допомога спеціальних веб-сервісів, що дозволяють спланувати й організувати роботу, а також налагодити системний контакт між членами робочої групи.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog