+38 (044) 490 59 95
+38 (063) 701 05 05

Просування туристичних сайтів

Розкрутка туристичних сайтів - це популярна послуга серед усіх власників туристичного бізнесу. Так як ця тематика є однією з найбільш конкурентних, то тут потрібно створювати повноцінну маркетингову стратегію, яка дозволить відбудуватися від конкурентів і залучити клієнтів грамотним УТП.

Розкрутка туристичних сайтів - це популярна послуга серед усіх власників туристичного бізнесу. Так як ця тематика є однією з найбільш конкурентних, то тут потрібно створювати повноцінну маркетингову стратегію, яка дозволить відбудуватися від конкурентів і залучити клієнтів грамотним УТП.

Кому потрібно просування сайтів туристичної тематики?

Щоб виділитися серед інших і отримати якомога більше клієнтів, потрібно уявити себе в Інтернеті. Сучасні мандрівники використовують можливості Інтернету, щоб самостійно підібрати тур. Добре, коли турист, ввівши запит в пошуковій системі, на першій сторінці видачі бачить сайт вашої компанії. Він переходить на нього, отримує необхідну інформацію і робить замовлення. Це - ідеальний сценарій для бізнесу, якого можна досягти за допомогою розкрутки.

Нові турагентства з'являються буквально кожен день. Кожне з них намагається бути більш креативним, ніж конкуренти і у багатьох це виходить. Вимоги користувачів до веб-ресурсів змінюються щороку, тому потрібно вчасно провести редизайн та переосмислити філософію компанії. Якщо ви відчуваєте, що ваші колеги буквально «наступають на п'яти», то пора впроваджувати масштабні поліпшення.

Багато туристів йдуть від традиційного відпочинку в форматі гарячої путівки. Люди використовують різні сервіси, які допомагають самостійно спланувати маршрут і в повній мірі насолодитися індивідуальною подорожжю. Вони активно шукають однодумців і портали, які їм в цьому допоможуть. Якщо ваша ідея - свіжа і кардинально відрізняється від того, що є на ринку, вам знадобиться допомога фахівців. Ми розповімо, які є способи просування турагентства нового формату і покажемо на практиці, як це працює.

Чим допоможе просування туристичних сайтів?

План робіт:

1. Аналізуємо бізнес клієнта.

2. Визначаємо точки зростання, унікальні переваги і слабкі сторони.

3. Створюємо маркетингову стратегію просування.

4. Розробляємо функціональний портал.

5. Збираємо семантичне ядро ​​для туристичного сайту.

6. Розподіляємо ключові слова по посадковим сторінкам.

7. Створюємо унікальний і корисний для клієнтів контент.

8. Просуваємо за допомогою SEO та SMM.

9. Виводимо в ТОП і покращуємо поведінкові чинники.

10. Аналізуємо виконану роботу, коригуємо стратегію і продовжуємо збільшувати ваш прибуток.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

Рекламувати турфірму можна різними способами:

  • через соціальні мережі, використовуючи таргетовану рекламу або купуючи рекламу у лідерів думок;
  • за допомогою контекстної реклами;
  • використовуючи тизерні мережі, створюючи помітні і яскраві банери;
  • збільшуючи кількість органічного трафіку.

Для існуючого бізнесу саме SEO-оптимізація є ідеальним варіантом. Заклавши при написанні бізнес-плану витрати на пошукову оптимізацію, за кілька місяців старанної роботи відбувається безліч позитивних змін. Так як посадочні сторінки оптимізуються під певні запити, користувачі все частіше знаходять саме ваш сайт.

Якщо посадочні сторінки, на які заходить цільова аудиторія, відповідають на поставлені питання, поліпшуються поведінкові фактори ресурсу. Поступово оптимізуючи всі сторінки, сайт потрапляє в ТОП. Тепер - це надійне джерело практично безкоштовного трафіку.

А коли на ринок потрібно вивести нову послугу, часто використовується масштабна рекламна кампанія в соціальних мережах. Чому не SEO? Справа в тому, що якщо послуга дійсно унікальна, то в мережі ще немає відповідних запитів, і пошукове просування туристичних сайтів не має сенсу. Тому цільова аудиторія збирається за допомогою інших маркетингових каналів, а потім перенаправляється на сайт.

Читати далі...