Розкрутка туристичних сайтів - це популярна послуга серед усіх власників туристичного бізнесу. Так як ця тематика є однією з найбільш конкурентних, то тут потрібно створювати повноцінну маркетингову стратегію, яка дозволить відбудуватися від конкурентів і залучити клієнтів грамотним УТП.
Кому потрібно просування сайтів туристичної тематики?
- Власникам туристичних агентств.
Щоб виділитися серед інших і отримати якомога більше клієнтів, потрібно уявити себе в Інтернеті. Сучасні мандрівники використовують можливості Інтернету, щоб самостійно підібрати тур. Добре, коли турист, ввівши запит в пошуковій системі, на першій сторінці видачі бачить сайт вашої компанії. Він переходить на нього, отримує необхідну інформацію і робить замовлення. Це - ідеальний сценарій для бізнесу, якого можна досягти за допомогою розкрутки.
- Туристичному бізнесу, який вже давно знаходиться в Інтернеті.
Нові турагентства з'являються буквально кожен день. Кожне з них намагається бути більш креативним, ніж конкуренти і у багатьох це виходить. Вимоги користувачів до веб-ресурсів змінюються щороку, тому потрібно вчасно провести редизайн та переосмислити філософію компанії. Якщо ви відчуваєте, що ваші колеги буквально «наступають на п'яти», то пора впроваджувати масштабні поліпшення.
- Підприємцям, які бажають розвиватися і заробляти гроші в сфері туризму.
Багато туристів йдуть від традиційного відпочинку в форматі гарячої путівки. Люди використовують різні сервіси, які допомагають самостійно спланувати маршрут і в повній мірі насолодитися індивідуальною подорожжю. Вони активно шукають однодумців і портали, які їм в цьому допоможуть. Якщо ваша ідея - свіжа і кардинально відрізняється від того, що є на ринку, вам знадобиться допомога фахівців. Ми розповімо, які є способи просування турагентства нового формату і покажемо на практиці, як це працює.
Чим допоможе просування туристичних сайтів?
- Компанія отримує маркетингову стратегію розвитку веб-ресурсу
- Якщо у вас нестандартний формат роботи з клієнтами і компанія тільки заходить на ринок, ми піклуємося про пошук цільової аудиторії і впроваджуємо новий продукт на ринок
- Відбудовувати від конкурентів
- Проводимо аналіз дизайну і юзабіліті (або створюємо веб-ресурс «з нуля»)
- Виправляємо технічні помилки і готуємо до SEO-оптимізації
- Збільшуємо кількість органічного трафіку і конверсію
- Даємо рекомендації щодо того, як збільшити продажі
План робіт:
1. Аналізуємо бізнес клієнта.
2. Визначаємо точки зростання, унікальні переваги і слабкі сторони.
3. Створюємо маркетингову стратегію просування.
4. Розробляємо функціональний портал.
5. Збираємо семантичне ядро для туристичного сайту.
6. Розподіляємо ключові слова по посадковим сторінкам.
7. Створюємо унікальний і корисний для клієнтів контент.
8. Просуваємо за допомогою SEO та SMM.
9. Виводимо в ТОП і покращуємо поведінкові чинники.
10. Аналізуємо виконану роботу, коригуємо стратегію і продовжуємо збільшувати ваш прибуток.