Просування інтернет-магазину подарунків

Розкрутка сайту подарунків - це комплексне завдання, над яким працює ціла команда: від інтернет-маркетолога до SEO-фахівця. Як і в будь-який іншій ніші, маркетингова стратегія розвитку сувенірного бізнесу в Інтернеті має свої особливості і підводні камені. Тому краще довірити рішення цього завдання фахівцям, які знають свою справу.

Кому потрібна стратегія розвитку і просування сайту подарунків?

  • Людям, у яких вже є офлайн магазин.

Якщо ви бажаєте розширити географію збуту, вам необхідний Інтернет. З його допомогою можна залучити цільову аудиторію з довколишніх районів, а також створити інтернет-магазин. Технічні питання, що стосуються майбутнього сайту і його просування варто доручити агентству інтернет-маркетингу.

  • Власникам невеликих інтернет-магазинів, які бажають швидко розширити асортимент.

На жаль для власників, не існує способу, який допоможе залити на сайт кілька десятків (або сотень) нових товарів і продати їх протягом місяця навіть в «гарячий» сезон. Необхідна завчасна робота SEO-фахівця: він збере семантику під нові сторінки, розподілить ключові запити і займеться просуванням. Сезонні продажі - вагомий фактор в кількості прибутку, і готуватися до них потрібно заздалегідь.

  • Підприємцям, які хочуть «з нуля» відкрити свою справу - інтернет-магазин подарунків.

Поодинці працювати з такими масштабами - складно і нерентабельно. Щоб магазин привертав користувачів і конвертував їх у клієнтів, потрібна одночасна копітка робота в декількох напрямках: розробка «дружнього» до вашої ЦА ресурсу, його активне просування і технічний супровід.

 

Чим допоможе розкрутка магазину подарунків?

  • Сформує позитивний імідж компанії в Інтернеті
  • SEO сайту подарунків дозволяє через 6-12 місяців активної роботи закріпити результат і отримувати практично безкоштовні ліди - це набагато дешевше, ніж реклама в інших джерелах трафіку
  • Якісна робота інтернет-маркетолога, програміста і фахівця з пошукового просування забезпечить стабільний потік замовлень на кілька років вперед
  • Створити зручне для користувача юзабіліті. Ніша подарунків і сувенірів живе цілий рік і активізується в період свят. Команда фахівців оптимізує графічну і текстову складову, зробить зручну структуру і зрозуміле меню
  • Вивести магазин в ТОП пошукових систем по ключових запитах: від низько- до високочастотних

 

План робіт:

  • ТЗ на розробку (або доопрацювання) сайту.
  • Аудит існуючого сайту, ніші подарунків і конкурентів.
  • Бізнес-план і маркетингова стратегія.
  • Технічні роботи з магазином подарунків, що уже працює: формування простої і зручної структури сайту, оцінка технічної частини сайту, усунення неполадок і т.д.
  • SEO-просування.
  • Підбір цільових запитів з урахуванням сезонного попиту на подарунки та сувеніри.
  • Створення контенту для посадочних сторінок і блогу.
  • Аналіз поведінки користувачів і доопрацювання юзабіліті.
  • Перевірка ефективності платної реклами.
  • Розробка рекомендацій для подальшого просування магазину подарунків.

Коротко про нас:

  • icon
    ЗАЛУЧАЄ
    ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ
    НА САЙТ
  • icon
    ДОПОМАГАЄ ЗАЙНЯТИ
    ТОП ПОЗИЦІЇ
    У ПОШУКОВІЙ ВИДАЧІ
  • icon
    ЗНИЖУЄ ВАРТІСТЬ
    КОНВЕРСІЇ І ВИТРАТ
    НА РЕКЛАМУ
  • icon
    ДОЗВОЛЯЄ ЗБІЛЬШИТИ
    КІЛЬКІСТЬ ПРОДАЖ
    І ОХОПЛЕННЯ РИНКУ
  • icon
    ДАЄ МАЛЕНЬКИМ
    КОМПАНІЯМ ПЕРЕВАГУ
    ПЕРЕД ВЕЛИКИМИ
  • icon
    ДАЄ
    Довгостроковий
    РЕЗУЛЬТАТ
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

     Налагодження та оптимізація SEO магазину подарунків - одна з найважливіших частин роботи в процесі розкрутки. Органічне просування в цій ніші має свою особливість - сезонність.

Ближче до Нового Року або Міжнародного Жіночого Дню, наприклад, такі магазини користуються високим попитом. Важливо пам'ятати, що в ці періоди до роздрібного споживача приєднуються і корпоративні клієнти. Іноді одне таке замовлення робить місячну касу. Щоб такий клієнт потрапив саме в ваш інтернет-магазин подарунків ручної роботи, потрібно заздалегідь подбати про це.

 

Агентство інтернет-маркетингу зазвичай працює над таким проектом в наступному складі:

  • Маркетолог - фахівець, який знає, як залучити клієнтів на ваш сайт
  • SEO-спеціаліст - знає все про те, як заздалегідь просувати запити користувачів під майбутні свята
  • Розробник (програміст) - зробить зручну і просту структуру сайту, яка допоможе клієнтові швидко вибрати товар і оформити замовлення
  • Копірайтер - створить «вірусний» і корисний контент, який швидко розійдеться по соціальним мережам і приверне нових клієнтів

Також просування магазину подарунків включає:

  • Контекстну рекламу
  • Орієнтування та ремаркетинг
  • E-mail і контент маркетинг
Наші клієнти

Хочете такий же результат?

Виберіть послугу