Просування магазину одягу - це комплексна процедура, основною метою якої є збільшення відвідуваності і продажів. У неї входить список робіт, що дозволяє масштабувати проект і домогтися високого показника ROMI (повернення маркетингових інвестицій).
Ключові категорії вже оптимізовані, за основними запитами ресурс знаходиться в ТОПі. Яким чином збільшити відвідуваність і конверсії - незрозуміло. Цим питанням і займається команда з просування: розробники, SEO-фахівці, маркетологи та інші.
В першу чергу такі магазини мають потребу в маркетинговій стратегії розвитку. Вона допоможе встановити чіткі цілі, які необхідно досягти магазину за певний проміжок часу. Після цього починається одночасна робота декількох фахівців.
Маленький магазин одягу, який зайняв всього кілька ключових позицій в Гугл, навряд чи досягне великих обсягів продажів. Клієнтів потрібно залучати мультиканально, розробивши індивідуальну пропозицію для кожної цільової групи.
Конкуренція в сегменті одягу висока. ТОП у видачі пошукових систем зайнятий великими ресурсами:
І буквально 2-3 місця є для регіональних магазинів, які і борються між собою за місце у видачі.
Будь-який успішний кейс магазину одягу говорить про те, що при грамотному підході і нестандартних рішеннях, можна все одно збільшити відвідуваність і кількість продажів.
Масштабування проекту варто починати ще на етапі розробки сайту: провести SEO сайту одягу, формувати активність в соціальних мережах, «підігріваючи» аудиторію анонсами про швидкий запуск магазину.
Контент з самого початку повинен бути корисним для цільової аудиторії, унікальним і SEO-оптимізованим. Це дозволить отримувати більшу кількість безкоштовного трафіку з пошукових систем і поліпшити ранжування сайту.
Важливий і постійний аналіз роботи веб-ресурсу: відсоток видимості сайту пошуковими роботами, кількість нових відвідувачів, відсоток конверсій і т.д.
Для залучення покупців добре працює і контекстна реклама інтернет-магазину. Грамотні налаштування рекламної кампанії для кожної категорії і підкатегорії товарів дають досить швидкий ефект.
Варто пам'ятати, що просування будь-якого інтернет-магазину одягу (будь то кейс дитячий одяг або товари для вагітних) - це довгострокова робота на перспективу.