Конкуренція в сегменті одягу висока. ТОП у видачі пошукових систем зайнятий великими ресурсами:
• OLX
• Lamoda
• Rozetka
• modnaKasta і інші
І буквально 2-3 місця є для регіональних магазинів, які і борються між собою за місце у видачі.
Будь-який успішний кейс магазину одягу говорить про те, що при грамотному підході і нестандартних рішеннях, можна все одно збільшити відвідуваність і кількість продажів.
Масштабування проекту варто починати ще на етапі розробки сайту: провести SEO сайту одягу, формувати активність в соціальних мережах, «підігріваючи» аудиторію анонсами про швидкий запуск магазину.
Що впливає на швидкість розвитку?
Контент з самого початку повинен бути корисним для цільової аудиторії, унікальним і SEO-оптимізованим. Це дозволить отримувати більшу кількість безкоштовного трафіку з пошукових систем і поліпшити ранжування сайту.
Важливий і постійний аналіз роботи веб-ресурсу: відсоток видимості сайту пошуковими роботами, кількість нових відвідувачів, відсоток конверсій і т.д.
Для залучення покупців добре працює і контекстна реклама інтернет-магазину. Грамотні налаштування рекламної кампанії для кожної категорії і підкатегорії товарів дають досить швидкий ефект.
Варто пам'ятати, що просування будь-якого інтернет-магазину одягу (будь то кейс дитячий одяг або товари для вагітних) - це довгострокова робота на перспективу.