Просування інтернет-магазину одягу

Просування магазину одягу - це комплексна процедура, основною метою якої є збільшення відвідуваності і продажів. У неї входить список робіт, що дозволяє масштабувати проект і домогтися високого показника ROMI (повернення маркетингових інвестицій).

Кому потрібно просування сайту одягу з нуля?

  • Будь-якому магазину, що успішно реалізує одяг через Інтернет.

Ключові категорії вже оптимізовані, за основними запитами ресурс знаходиться в ТОПі. Яким чином збільшити відвідуваність і конверсії - незрозуміло. Цим питанням і займається команда з просування: розробники, SEO-фахівці, маркетологи та інші.

  • Магазинам, які недавно відкрилися.

В першу чергу такі магазини мають потребу в маркетинговій стратегії розвитку. Вона допоможе встановити чіткі цілі, які необхідно досягти магазину за певний проміжок часу. Після цього починається одночасна робота декількох фахівців.

  • Інтернет-магазинам, яким потрібно оновити сайт і розширити функції для подальшого просування.

Маленький магазин одягу, який зайняв всього кілька ключових позицій в Гугл, навряд чи досягне великих обсягів продажів. Клієнтів потрібно залучати мультиканально, розробивши індивідуальну пропозицію для кожної цільової групи.

 

Чим допоможе професійна розкрутка магазину одягу?

  • Провести аудит інтернет-магазину одягу від «А до Я»: цілі, технічна складова, лояльність клієнтів, репутація в Мережі і т.д.
  • Створити або доповнити існуючу семантику для SEO-просування.
  • Розробити просту, зручну структуру сайту для вибору одягу та його покупки.
  • Провести оптимізацію SEO магазину одягу: як внутрішню, так і зовнішню.
  • Наповнити ресурс корисним і унікальним контентом, який буде залучати лояльну аудиторію.
  • Провести корекцію і повторну оптимізацію існуючих сторінок, а також додати нові посадочні сторінки для сезонних, низькочастотних запитів і сторінки з назвами брендів.
  • Збільшити кількість сторінок, що беруть участь в пошуку за допомогою перекладу на другу мову (українська чи російська, наприклад).

 

План робіт:

  • Створення детального технічного завдання на розробку.
  • Аналіз ніші і конкурентів.
  • Розробка посторінкової структури ресурсу.
  • Опрацювання та розподіл ключових груп товарів виходячи з розробленої структури.
  • Оптимізація магазину одягу під ПК і мобільні пристрої.
  • Створення унікального, оптимізованого контенту: від SEO-описів категорій до технічних характеристик товарів.
  • Розподіл ключових слів в пріоритетних групах товарів.
  • Оптимізація конверсій і залучення цільової аудиторії на нові групи товарів.
  • Збільшення посилальної маси з упором на низькочастотні запити.
  • Робота з соціальними медіа: Інстаграм, Фейсбук і т.д.

Коротко про нас:

  • icon
    Створюємо і просуваємо сайти з 2007 року
  • icon
    Вивели в ТОП більше 400 проектів
  • icon
    Всі фахівці сертифіковані Google
  • icon
    Маємо досвід просування сайтів в різних сферах
  • icon
    Для кожного клієнта розробляємо індивідуальну стратегію
  • icon
    Оптимальні ціни на послуги
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

     Конкуренція в сегменті одягу висока. ТОП у видачі пошукових систем зайнятий великими ресурсами:

  • OLX
  • Lamoda
  • Rozetka
  • modnaKasta і інші

     І буквально 2-3 місця є для регіональних магазинів, які і борються між собою за місце у видачі.

     Будь-який успішний кейс магазину одягу говорить про те, що при грамотному підході і нестандартних рішеннях, можна все одно збільшити відвідуваність і кількість продажів.

     Масштабування проекту варто починати ще на етапі розробки сайту: провести SEO сайту одягу, формувати активність в соціальних мережах, «підігріваючи» аудиторію анонсами про швидкий запуск магазину.

 

Що впливає на швидкість розвитку?

     Контент з самого початку повинен бути корисним для цільової аудиторії, унікальним і SEO-оптимізованим. Це дозволить отримувати більшу кількість безкоштовного трафіку з пошукових систем і поліпшити ранжування сайту.

     Важливий і постійний аналіз роботи веб-ресурсу: відсоток видимості сайту пошуковими роботами, кількість нових відвідувачів, відсоток конверсій і т.д.

     Для залучення покупців добре працює і контекстна реклама інтернет-магазину. Грамотні налаштування рекламної кампанії для кожної категорії і підкатегорії товарів дають досить швидкий ефект.

     Варто пам'ятати, що просування будь-якого інтернет-магазину одягу (будь то кейс дитячий одяг або товари для вагітних) - це довгострокова робота на перспективу.

Наші клієнти

Хочете такий же результат?

Виберіть послугу