Просування сайтів нерухомості - це робота, що складається з декількох етапів. Ще при написанні бізнес-плану варто обов'язково враховувати щомісячні витрати на розкрутку. Велика частина бюджету найчастіше йде на SEO-оптимізацію. Ефект від неї видно не відразу, а через кілька місяців (від 3-х, мінімум). Але в довгостроковій перспективі, коли основні посадочні сторінки вже знаходяться в ТОПі, вони забирають на себе більшу частину органічного трафіку.
Як результат - бізнес отримує практично безкоштовні ліди. Але і це не гарантує того, що вони будуть конвертуватися в клієнтів. Щоб це сталося, необхідно постійно працювати за такими напрямками:
- Аналітика: побудувавши воронку продажів і підключивши CRM-систему, видно, на якому з етапів прийняття рішення йде потенційний клієнт
- Покращення юзабіліті: знайшовши критичні місця в структурі сайту, ми виправляємо їх. Довівши навігацію до ідеалу і створивши сторінки, що максимально докладно відповідають на запити користувача, ми зменшуємо показник відмов. Звісно, при цьому збільшується конверсія з відвідувача в клієнта
- Створення корисного контенту: аналізуючи пошукові запити в ніші нерухомості, ми пишемо корисні матеріали. Теми, які зараз цікавлять цільову аудиторію, призводять на сайт трафік і створюють імідж експерта компанії
Використовуючи аналітику і оптимізацію комплексно в просуванні сайтів нерухомості, ми збільшуємо конверсію, і як результат - прибуток вашого бізнесу.