+38 (044) 490 59 95
+38 (063) 701 05 05

Просування інтернет-магазину косметики

Розкрутка сайту косметики - це довгострокова робота на перспективу. Цим одночасно займається кілька фахівців з інтернет-маркетингу: програміст, маркетолог, SEO-фахівець та інші. Їх основні завдання: зробити зручний для цільової аудиторії магазин, який легко знайти в Google і соціальних мережах; збільшити відвідуваність і продажі.

Кому потрібна реклама і пошукове просування магазину косметики?

У цій ніші є свої особливості. Наприклад: асортимент брендів часто змінюється, тому потрібно встигати виводити в ТОП цільові запити раніше, ніж конкуренти. Так як ніша має виражену сезонність, важливо одночасно направити ЦА з декількох каналів (контекстна і таргетована реклама, а також органічний трафік) на сайт в період великих свят. Великий асортимент вимагає постійного контролю з боку оптимізатора, щоб ресурс не потрапив під санкції пошукової системи.

Це - складна ніша, в якій не обійтися без допомоги агентства інтернет-маркетингу. Необхідно створити великий і складний портал, який буде готовий до високих сезонних навантажень. Знадобиться також зручна і логічна структура для користувача, технічна і пошукова оптимізація, а також розробка маркетингової стратегії.

Навіть якщо такий бізнес успішний - це ще не «стелю». Можна збільшити кількість продажів, збираючи замовлення з усієї країни. Для цього знадобиться розробити сайт «з нуля» і зайнятися його просуванням в Інтернеті. Справитися одному з усім і відразу - нереально, якщо ставитися до цього як до серйозного бізнесу, а не хобі. Адже справа в тому, що просування сайту косметики вимагає профільних знань.

Як допоможе розкрутка магазину косметики?

План робіт:

1. Створюємо маркетингову стратегію просування.

2. Розробляємо сайт.

3. Вибираємо платформу для управління (CMS-система).

4. SEO сайту косметики: внутрішня і зовнішня оптимізація. Зовнішні посилання, юзабіліті, мета-теги, «людські» URL-и і т.д.

5. Збираємо семантичне ядро.

6. Створюємо зручну структуру магазину.

7. Розподіляємо ключові запити за категоріями і створюємо унікальний контент.

8. Впроваджуємо рекомендації технічного фахівця і маркетолога в бізнес.

9. Аналізуємо отримані результати і коригуємо стратегію.

10. Розробляємо рекомендації щодо подальшого просування.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

SEO-оптимізація магазину косметики - найважливіший етап в розкручуванні. Справа в тому, що в ніші косметики і парфумерії є чітко виражена сезонність. Покупці активізуються в період свят, даруючи своїм близьким і друзям цілі набори. Щоб не упустити прибуток, потрібно заздалегідь просувати ресурс по цільових запитах.

  • В асортименті інтернет-магазинів косметики часто додаються нові бренди. Щоб бути на крок попереду конкурентів, варто комбінувати канали просування: рекламувати новий товар за допомогою платної реклами і заздалегідь просувати посадочні сторінки.
  • Через деякий час одні бренди втрачають актуальність, поступаючись місцем іншим. Основне завдання агентства і власника бізнесу - виявити тренди і як можна швидше вивести сторінки з брендами в ТОП.
  • Органічний трафік - найдешевший в довгостроковій перспективі. Оплачуючи послуги SEO-фахівця протягом 6-12 місяців, ви створюєте джерело постійних лідов. Тому так важливо довірити цю справу професіоналові з самого початку роботи бізнесу.
  • Ваш бізнес-план повинен обов'язково містити в собі витрати на просування магазину косметики. Пам'ятайте, що це постійна робота над поліпшенням сайту: від написання текстів до покращення навігації і мобільної верстки.

Читати далі...