Кому потрібно просування магазину іграшок?
- Власникам офлайн магазинів.
Розвиток дитячого магазину не повинен зупинятися при досягненні межі продажів. Наступний етап - вихід в Інтернет і залучення клієнтів за допомогою digital-маркетингу. З огляду на те, що цільова аудиторія такого магазину в мережі - дорослі, а не діти, то без допомоги агентства по інтернет-маркетингу не обійтися. Тут недостатньо виставити на вітрину найяскравіший і найбільш примітний товар, який побачить дитина і скаже заповітне для бізнесу «Хочу!». Тепер ваша цільова аудиторія - дорослі люди і до них потрібен підхід.
- Люди, які вже продають в Інтернеті і не знають, як масштабувати бізнес.
Ви мрієте про високі показники конверсії користувачів в продажу? Збільшуєте бюджет на контекстну рекламу, але замовлень все одно немає? Це означає, що пора змінити методи просування вашого магазину іграшок. Команда фахівців складе план дій, проведе аудит сайту і допоможе бізнесу відбудуватися від конкурентів.
- Підприємці, які бажають створити «з нуля» інтернет-магазин.
Вигоди такого бізнесу очевидні: широка географія продажів, економія грошей на оренду приміщення, зручність комунікації з клієнтами і т.д. Але з іншого боку, без комплексної розкрутки крок за кроком, залучити покупців важко. Тому ще до створення сайту потрібно підготувати ґрунт: запросити експертів для розробки маркетингової стратегії, підрахувати витрати на створення і оптимізацію сайту, а також його просування.
Що дасть просування сайту іграшок?
- Збільшить кількість органічного трафіку (SEO-оптимізація)
- Підвищить залученість і конверсію серед відвідувачів
- Власник бізнесу отримає маркетингову стратегію розвитку і практичні рекомендації фахівців з розкручування
- Підготовка до продажу сезонних товарів буде проведена заздалегідь (за 4-6 місяців). Це особливо важливо, якщо у вас - великий магазин, на переіндексацію якого потрібно багато часу
- Створення унікального, а головне - корисного контенту збільшить лояльність клієнтів і в перспективі зможе підняти продажі
План робіт:
1. Складання ТЗ на розробку або оптимізацію існуючого магазину.
2. Аналіз ніші, конкурентів і вашого ресурсу.
3. Створення дорожньої карти просування на 6-12 місяців.
4. Технічний аудит сайту: аналіз зовнішніх посилань, перевірка на наявність санкцій пошукових машин.
5. Виправлення помилок і редизайн (якщо потрібно).
6. Підготовка до SEO-оптимізації сайту іграшок: збір семантики і її розподіл по категоріях товарів.
7. Написання текстів для ключових сторінок.
8. Доопрацювання карток товарів.
9. Реєстрація в каталогах.
10. Робота з посилальною масою.