+38 (044) 465 59 95
+38 (063) 701 05 05
+38 (067) 325 25 54

Просування інтернет-магазину іграшок

Розкрутка сайту іграшок - це справа, яку апріорі потрібно довірити професіоналам. Тільки досвідчені фахівці в інтернет-маркетингу зможуть проаналізувати ваш бізнес, а головне - запропонувати і впровадити ефективні рекомендації.

Кому потрібно просування магазину іграшок?

Розвиток дитячого магазину не повинен зупинятися при досягненні межі продажів. Наступний етап - вихід в Інтернет і залучення клієнтів за допомогою digital-маркетингу. З огляду на те, що цільова аудиторія такого магазину в мережі - дорослі, а не діти, то без допомоги агентства по інтернет-маркетингу не обійтися. Тут недостатньо виставити на вітрину найяскравіший і найбільш примітний товар, який побачить дитина і скаже заповітне для бізнесу «Хочу!». Тепер ваша цільова аудиторія - дорослі люди і до них потрібен підхід.

Ви мрієте про високі показники конверсії користувачів в продажу? Збільшуєте бюджет на контекстну рекламу, але замовлень все одно немає? Це означає, що пора змінити методи просування вашого магазину іграшок. Команда фахівців складе план дій, проведе аудит сайту і допоможе бізнесу відбудуватися від конкурентів.

Вигоди такого бізнесу очевидні: широка географія продажів, економія грошей на оренду приміщення, зручність комунікації з клієнтами і т.д. Але з іншого боку, без комплексної розкрутки крок за кроком, залучити покупців важко. Тому ще до створення сайту потрібно підготувати ґрунт: запросити експертів для розробки маркетингової стратегії, підрахувати витрати на створення і оптимізацію сайту, а також його просування.

Що дасть просування сайту іграшок?

План робіт:

1. Складання ТЗ на розробку або оптимізацію існуючого магазину.

2. Аналіз ніші, конкурентів і вашого ресурсу.

3. Створення дорожньої карти просування на 6-12 місяців.

4. Технічний аудит сайту: аналіз зовнішніх посилань, перевірка на наявність санкцій пошукових машин.

5. Виправлення помилок і редизайн (якщо потрібно).

6. Підготовка до SEO-оптимізації сайту іграшок: збір семантики і її розподіл по категоріях товарів.

7. Написання текстів для ключових сторінок.

8. Доопрацювання карток товарів.

9. Реєстрація в каталогах.

10. Робота з посилальною масою.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами і допоможуть з консультацією.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

Рекламувати дитячі іграшки можна через різні канали трафіку:

  • Пошукові системи (Google&Yandex)
  • Рекламні кампанії в Google AdWords і Яндекс.Директ
  • Таргетовану рекламу в соціальних мережах
  • Просування за допомогою YouTube

У цій ніші на початковому етапі просування логічно робити упор на SEO магазину іграшок. Тільки варто пам'ятати про те, що це робота на перспективу і чекати швидких результатів немає сенсу. Але якщо у вас є (або ви хочете) великий дитячий магазин, на його якісну підготовку до індексації піде від трьох місяців. В майбутньому саме органічний трафік стане основним, а головне - практично безкоштовним джерелом клієнтів.

Щоб виділитися серед інших ресурсів з такою ж тематикою, вам потрібен детальний аналіз ніші, конкурентів і власного бізнесу. Просування інтернет-магазину іграшок з гарантією результату може здійснити тільки агентство інтернет-маркетингу:

  • Технічний аудит за допомогою розробника виявить помилки, пов'язані з роботою сайту
  • SEO-фахівець перевірить і оптимізує категорії і підкатегорії товарів для індексації, а також виведе сайт з-під фільтрів пошукових систем
  • Інтернет-маркетолог розробить стратегію розкрутки, проведе аналіз юзабіліті і допоможе з розробкою воронки продажів.

Читати далі...