Кому потрібна стратегія просування інтернет-магазину побутової техніки?
1. Власникам офлайн магазинів.
Є багато локальних магазинів, які користуються більшою популярністю, ніж відомі мережеві рітейлери. Але обсяги продажів в такому випадку також будуть обмежені, оскільки клієнтами є одні й ті ж люди. Купивши телевізор, наприклад, в наступний раз людина прийде за новою покупкою років через п'ять. Але вихід є. Це - регіональне просування інтернет-магазину. В результаті ефективної розкрутки, число клієнтів збільшиться за рахунок жителів довколишніх населених пунктів.
2. Власникам діючих магазинів, які не знають, де брати нових клієнтів.
Швидше за все, робота почнеться зі створення маркетингової стратегії та технічної оптимізації. Ресурс буде адаптований програмістами під сучасні вимоги користувачів і на нього запуститься трафік з кількох каналів: контекстна реклама, SEO-просування, таргет і ремаркетинг.
3. Людям, які хочуть відкрити свій інтернет-магазин побутової техніки.
Тут буде потрібна комплексна робота фахівців від «А до Я»: створення маркетингової стратегії, оптимізація інтернет-магазину побутової техніки та його просування.
Як допоможе розкрутка магазину побутової техніки?
- Наявність чіткого плану дій: від маркетингу до створення логічної і інтуїтивно зрозумілої системи навігації сайту
- Проведено аудит ресурсу, ніші і конкурентів
- Логічна структура магазину: всі категорії і підкатегорії взаємопов'язані між собою; працюють фільтри по брендам, цільовим призначенням, характеристиками і т.д.
- SEO-просування інтернет-магазину побутової техніки: зібрані ключові слова і фрази з урахуванням сезонності товарів; дотримані внутрішні технічні нюанси
- Сайт зареєстрований в каталогах, а також має якісну кількість посилань
План робіт:
1. Агентство інтернет-маркетингу розробляє ТЗ на створення сайту або його редизайн.
2. Проводиться комплексний аналіз магазину і його конкурентів.
3. Створення дорожньої карти проекту.
4. Розробляється посторінкова структура сайту.
5. Збирається семантичне ядро.
6. Ключові слова і фрази розподіляються за категоріями і підкатегоріями.
7. Створюється унікальний, SEO-оптимізований контент для категорій і карток товару.
8. Тестування юзабіліті сайту і збільшення конверсій.
9. Підключається контекстна реклама (або таргет в соціальних мережах).
10. Аналіз проміжних результатів, корекція стратегії і впровадження нових інструментів просування.