+38 (044) 490 59 95
+38 (063) 701 05 05

Просування інтернет-магазину побутової техніки

Розкрутка магазину побутової техніки - складна процедура, що вимагає одночасної роботи декількох фахівців з інтернет-маркетингу. Все починається зі складання маркетингової стратегії: на цьому етапі визначаються довгострокові цілі, завдання і методи їх досягнення. Основне завдання просування - збільшення кількості продажів і LTV ( «життєвий цикл клієнта»).

Кому потрібна стратегія просування інтернет-магазину побутової техніки?

1. Власникам офлайн магазинів.

Є багато локальних магазинів, які користуються більшою популярністю, ніж відомі мережеві рітейлери. Але обсяги продажів в такому випадку також будуть обмежені, оскільки клієнтами є одні й ті ж люди. Купивши телевізор, наприклад, в наступний раз людина прийде за новою покупкою років через п'ять. Але вихід є. Це - регіональне просування інтернет-магазину. В результаті ефективної розкрутки, число клієнтів збільшиться за рахунок жителів довколишніх населених пунктів.

2. Власникам діючих магазинів, які не знають, де брати нових клієнтів.

Швидше за все, робота почнеться зі створення маркетингової стратегії та технічної оптимізації. Ресурс буде адаптований програмістами під сучасні вимоги користувачів і на нього запуститься трафік з кількох каналів: контекстна реклама, SEO-просування, таргет і ремаркетинг.

3. Людям, які хочуть відкрити свій інтернет-магазин побутової техніки.

Тут буде потрібна комплексна робота фахівців від «А до Я»: створення маркетингової стратегії, оптимізація інтернет-магазину побутової техніки та його просування.

Як допоможе розкрутка магазину побутової техніки?

План робіт:

1. Агентство інтернет-маркетингу розробляє ТЗ на створення сайту або його редизайн.

2. Проводиться комплексний аналіз магазину і його конкурентів.

3. Створення дорожньої карти проекту.

4. Розробляється посторінкова структура сайту.

5. Збирається семантичне ядро.

6. Ключові слова і фрази розподіляються за категоріями і підкатегоріями.

7. Створюється унікальний, SEO-оптимізований контент для категорій і карток товару.

8. Тестування юзабіліті сайту і збільшення конверсій.

9. Підключається контекстна реклама (або таргет в соціальних мережах).

10. Аналіз проміжних результатів, корекція стратегії і впровадження нових інструментів просування.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

Просування побутової техніки в Інтернеті потрібно для виконання наступних цілей:

• стабільного приросту органічного трафіку;

• поліпшення поведінки користувачів: при грамотній роботі фахівців з інтернет-магазином побутової техніки, поліпшується глибина і тривалість переглядів, збільшується відсоток повернення відвідувачів на сайт. Звісно, ці зміни відбуваються не тільки з органічним трафіком, а й з користувачами, які приходять з інших каналів трафіку;

• поліпшення KPI відділу продажів і бізнесу в цілому;

• тримати руку на пульсі, щоб вчасно отримати фідбек від аудиторії і перебудуватися під потреби ринку.

Як можна просувати технічно оптимізований інтернет-магазин?

Рекламувати побутову техніку можна декількома способами:

  • Контекстна реклама
  • Таргетована реклама в соцмережах
  • Банерна реклама
  • SEO-просування для залучення органічного трафіку

Важливо! Тільки комплексна розкрутка магазину побутової техніки в довгостроковій перспективі дасть результат у вигляді збільшення продажів. Над вашим проектом працюватиме команда з кількох людей. Кожен з них - професіонал у своїй галузі: розробник, SEO-фахівець, маркетолог і інші.

Читати далі...