SEO-оптимізація магазину сантехніки - ключовий фактор успіху. Справа в тому, що для цієї ніші такий вид просування найбільш оптимальний в розрізі «ціна/якість/термін». Єдиний мінус цього виду реклами - це результати в майбутньому. З першого місяця не варто чекати різкого збільшення кількості продажів, так як SEO - це робота на перспективу.
Сайт поступово піднімається в пошуковій видачі за допомогою низькоконкурентних запитів, а після додається органічний трафік по високочастотним запитам.
Крім цього, фахівці, що працюють над просуванням вашого проекту, будуть:
- Покращувати юзабіліті сайту, відстежуючи поведінку користувачів на сайті.
- Наповнювати блог корисним контентом: статті по вибору тієї чи іншої сантехніки не тільки приведуть органічний трафік на сайт, але і допоможуть у формуванні іміджу експерта.
- Працювати з різними каналами трафіку: сегментувати аудиторії і створювати для них рекламні кампанії. Згодом, вартість залучення клієнта буде знижуватися.
- Вести постійний аудит інтернет-магазину на предмет технічних помилок і оперативно виправляти їх.
Відкрити магазин сантехніки без послуг комплексної розкрутки - трата часу і грошей. Ви, як власник бізнесу, повинні спочатку закладати в щомісячні витрати суму на просування.
Над проектом працюватимуть:
- Маркетолог
- SEO-спеціаліст
- Програміст
- Копірайтер
- Дизайнер