+38 (044) 465 59 95
+38 (063) 701 05 05
+38 (067) 325 25 54

Просування інтернет-магазину взуття

Просування магазину взуття - комплекс робіт, спрямований на досягнення успіху взуттєвого бізнесу, що працює в Інтернеті. Всі завдання вирішуються в тандемі «замовник-агентство»: від затвердження маркетингової стратегії до рекламного бюджету. Результат - впізнаваність в Мережі, підвищення конверсії сайту, кількості продажів і лояльності покупців.

Кому потрібно просування сайту взуття?

Ефективна реклама - це те, що потрібно для успішно працюючого магазину. Ресурс може перебувати в ТОПі по високо- або середньочастотних запитах, однак показник відмов усе ще високий, наприклад. Щоб залучити на сайт новий трафік і поліпшити конверсію, потрібно розробити нову стратегію просування. Звісно, це витратна робота на перспективу.

Такі ресурси ще не мають чіткої маркетингової стратегії, а також наповнені багатьма технічними помилками: проблеми з дублями сторінок, некоректними URL; використовуються неякісні посилання, погано складено семантичне ядро ​​і т.д.

Коли взуттєвий бізнес вже приносить прибуток, потрібно виходити в Інтернет. Як мінімум - потрібно привести рівень продажів в інтернет-магазині чоловічого взуття, наприклад, до рівня продажів в офлайн магазині. Середній показник - 25-30 чеків в день.

Чим допоможе розкрутка сайту взуття?

План робіт:

1. Створення технічного завдання на розробку (для нових магазинів).

2. Аудит сайту, ніші і конкурентів.

3. Розробка маркетингової стратегії.

4. Озвучується вартість розкрутки магазину взуття.

5. Збір семантичного ядра.

6. Кластеризація запитів по групам і сезонності.

7. Технічна оптимізація ресурсу під різні пристрої.

8. Поліпшення юзабіліті сайту.

9. Створення контенту для просування.

10. Аналіз ефективності впроваджуваних рішень і тестування нових методів розкрутки.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами і допоможуть з консультацією.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

Продаж взуття через Інтернет - це ніша з високою конкуренцією. Буде простіше, якщо вже є успішний офлайн-магазин: не потрібно шукати постачальників, формувати склад, «з нуля» організовувати роботу відділу продажів і вникати в інші технічні нюанси.

Але навіть якщо ви тільки створюєте свій бізнес, варто пам'ятати про одне: оптимізація SEO сайту взуття, а також використання інших каналів залучення клієнтів (контекстна реклама, ремаркетинг) коштує грошей. Власнику бізнесу потрібно обов'язково врахувати витрати на маркетинг і контролювати їх. Це витрати, які:

• Покращують позиції сайту в рейтингу

• Збільшують відвідуваність сайту

• Перетворюють цільову аудиторію магазину в клієнтів

• Збільшують середній чек

• Допомагають у створенні лояльних клієнтів

Важливо! Торгівля взуттям вимагає обов'язкових витрат на просування. В іншому випадку - ситуація не зміниться.

Що необхідно для просування, крім грошей?

  • Налагоджені поставки товару (без складських залишків)
  • Маркетинговий план (створюється в агентстві інтернет-маркетингу разом з власником бізнесу)
  • Чітке позиціонування магазину. Наприклад - інтернет-магазин дитячого взуття
  • Менеджери з продажу. Ідеально - якщо ви самостійно будете обробляти перші заявки, щоб при формуванні відділу продажів поділитися з ним особистим досвідом

Ціна в місяць на розкрутку інтернет-магазину взуття озвучується після знайомства з вашим бізнесом.

Читати далі...