Продаж взуття через Інтернет - це ніша з високою конкуренцією. Буде простіше, якщо вже є успішний офлайн-магазин: не потрібно шукати постачальників, формувати склад, «з нуля» організовувати роботу відділу продажів і вникати в інші технічні нюанси.
Але навіть якщо ви тільки створюєте свій бізнес, варто пам'ятати про одне: оптимізація SEO сайту взуття, а також використання інших каналів залучення клієнтів (контекстна реклама, ремаркетинг) коштує грошей. Власнику бізнесу потрібно обов'язково врахувати витрати на маркетинг і контролювати їх. Це витрати, які:
• Покращують позиції сайту в рейтингу
• Збільшують відвідуваність сайту
• Перетворюють цільову аудиторію магазину в клієнтів
• Збільшують середній чек
• Допомагають у створенні лояльних клієнтів
Важливо! Торгівля взуттям вимагає обов'язкових витрат на просування. В іншому випадку - ситуація не зміниться.
Що необхідно для просування, крім грошей?
- Налагоджені поставки товару (без складських залишків)
- Маркетинговий план (створюється в агентстві інтернет-маркетингу разом з власником бізнесу)
- Чітке позиціонування магазину. Наприклад - інтернет-магазин дитячого взуття
- Менеджери з продажу. Ідеально - якщо ви самостійно будете обробляти перші заявки, щоб при формуванні відділу продажів поділитися з ним особистим досвідом
Ціна в місяць на розкрутку інтернет-магазину взуття озвучується після знайомства з вашим бізнесом.