+38 (044) 465 59 95
+38 (063) 701 05 05
+38 (067) 325 25 54

Просування медичних сайтів

Розкрутка медичних сайтів - це обов'язкова частина комплексного маркетингу медичного закладу. У цій сфері є свої особливості і правила, яких слід дотримуватися. Агентство інтернет-маркетингу допомагає виділитися поміж конкурентів і знаходити клієнтів, які готові платити за послуги (часто - дуже дорогі).

Кому потрібно просування сайтів медичної тематики?

Якщо у вас сучасне обладнання та профільні фахівці високого рівня, це ще не гарантує багато клієнтів. Для того, щоб залучати цільових користувачів, потрібен якісний веб-портал. Коли майбутній пацієнт заходить на такий сайт, він переслідує дві мети: знайти лікаря, який може провести потрібну процедуру і переконатися в тому, що перед ним дійсно професіонал своєї справи. Це завдання вирішує маркетинг медичного центру: команда інтернет-маркетологів створює сайт, який викликає довіру з першого погляду і вирішує проблему клієнта.

Збільшення кількості продажів неможливо без комплексного маркетингу. Навіть якщо веб-ресурс займає місце в ТОПі, продажі можуть бути дуже низькі. Справа в тому, що створюючи подібний магазин, в першу чергу потрібно враховувати вимоги цільової аудиторії. Готовий сайт повинен мати грамотну структуру, швидко завантажуватися і закривати потреби ЦА.

Створюючи такий ресурс, варто пам'ятати про одне: прямо зараз людина заходить на ваш сайт, щоб вирішити свою проблему. Можливо, у неї щось болить. Саме тому вона повинна відразу ж знайти потрібну їй інформацію. Детально розкривши тему і відповівши на питання користувача, портал автоматично викликає довіру. Якщо ви заробляєте на комісійних, як майданчик-агрегатор, то якісний контент - то, що приносить вам гроші. Канали просування різні: від пошукової видачі до СММ.

Чим допоможе просування медичних сайтів?

Просування сайту клініки: план робіт

1. Аналіз ніші і конкурентів.

2. Визначення сильних сторін бізнесу.

3. Розробка маркетингової стратегії.

4. Створення зручного та функціонального сайту.

5. Збір семантичного ядра.

6. Впровадження контент-плану і створення експертного контенту.

7. Збільшення органічного трафіку.

8. Підвищення конверсії відвідувачів в пацієнтів/покупців.

9. Аналіз проведеної роботи.

10. Рекомендації щодо подальшого розвитку.

Наши
клиенты
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Чому
МИ?
від 8500 грн. вартість просування
15 ВЛАСНИХ
СТАРТАПІВ
50 проектів з нами
більше 5 років
75% У середньому запитів
наших клієнтів знаходяться у топ 10
Отримати безкоштовну консультацію
Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами і допоможуть з консультацією.
Ваше ім'я
Ваш телефон або email

Просування сайту стоматології або клініки - найпопулярніша послуга серед власників медичного бізнесу. Часто такі установи мають широкий профіль роботи, тому агентству інтернет-маркетингу потрібно ретельно опрацювати кожен напрям, щоб знайти точки росту.

В першу чергу просуваються найбільш пріоритетні напрямки. Для цього використовуються різні канали: від акаунта в Інстаграм і публікацій в профільних ЗМІ до SEO-оптимізації. Основний упор при аналізі і розробці стратегії робиться на відокремлення від конкурентів:

  • джерела трафіку;
  • наявність експертних матеріалів, що підвищують довіру до бренду;
  • юзабіліті сайту: оптимізація структури та розподіл ключових запитів;
  • побудова воронки продажів: це актуально для медичних центрів і лабораторій, які спочатку вибудовують комунікацію і довіру, а потім продають свої послуги;
  • сторінка з реальними відгуками клієнтів, а також сторінка «Питання-відповідь».

У деяких областях розкрутка сайту стоматології або медичної клініки за допомогою SEO не має сенсу. Краще використовувати SERM стратегію: робити пости на профільних форумах і міських інтернет-майданчиках, реєструватися на агрегаторах і робити публікації в ЗМІ.

Читати далі...