Просування медичних сайтів

Особливості просування медичних сайтів Підвищення рейтингу сайту в ТОП видачі пошукових запитів - мрія будь-якого власника бізнесу. Медична тематика завжди актуальна, проте, жорстка конкуренція на даному ринку стимулює займатися розкручуванням подібних веб-представництв. Просування медичного сайту - копітка і поступальна задача, здійснення якої лягає на плечі SEO-фахівця, а метою є розширення бази пацієнтів і потенційних клієнтів.

Кому потрібна розкрутка медичних сайтів?

На ринку медичних послуг існує безліч суб'єктів бізнесу, які потребують цифрового просування. Важливим є те, що можна однаково успішно просувати будь-який сайт подібного типу, включаючи веб-ресурси наступного формату:

  • комерційні клініки і лабораторії;
  • стоматологічні клініки;
  • аптечні інтернет магазини;
  • інфопортали мед. тематики;
  • електронні торгові майданчики (агрегатори);
  • інтернет-магазини медичного обладнання;
  • санаторії та пансіонати.

Всі ці заклади, від звичайної аптеки до великого лабораторного центру, потребують SEO розкручування сайту, оскільки тільки так можна залишатися на плаву і успішно витримувати конкуренцію.

Важливим елементом розкрутки сайту медичних послуг є створення єдиної концепції і стратегії просування. Все це включає в себе: пошукову оптимізацію, контент стратегію, SERM (боротьба з негативною інформацією про компанії) і створення ефективного семантичного ядра.

Пошукове просування медичного сайту:

  • icon
    ЗАЛУЧАЄ
    ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ
    НА САЙТ
  • icon
    ДОПОМАГАЄ ЗАЙНЯТИ
    ТОП ПОЗИЦІЇ
    У ПОШУКОВІЙ ВИДАЧІ
  • icon
    ЗНИЖУЄ ВАРТІСТЬ
    КОНВЕРСІЇ І ВИТРАТ
    НА РЕКЛАМУ
  • icon
    ДОЗВОЛЯЄ ЗБІЛЬШИТИ
    КІЛЬКІСТЬ ПРОДАЖ
    І ОХОПЛЕННЯ РИНКУ
  • icon
    ДАЄ МАЛЕНЬКИМ
    КОМПАНІЯМ ПЕРЕВАГУ
    ПЕРЕД ВЕЛИКИМИ
  • icon
    ДАЄ
    Довгостроковий
    РЕЗУЛЬТАТ
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

Переслідувані цілі

Саме час визначитися із завданнями. Ще до формування стратегії оптимізації слід розуміти, для чого все це робиться. Цілі просування медичного сайту повинні бути відчутними, оскільки вкладаються живі гроші і результат не повинен бути ефемерним.

Основні завдання, які повинен ставити перед SEO-спеціалістом власник такого ресурсу:

  • підвищення впізнаваності цільового сайту з боку пошукових систем
  • попадання в ТОП-10 видачі за основними запитами в Google;
  • зростання трафіку та відвідування ресурсу;
  • приріст клієнтської бази;
  • підвищення конверсійної здатності веб-ресурсу.

Також важливо оптимізувати вартість рекламної компанії (у розрізі ціни одного клієнта), оскільки це важлива, але дуже дорога частина просування. Бізнес повинен бути успішним, а для досягнення такого ефекту слід ретельно продумувати кожну дію, здійснюючи SEO просування медичних сайтів.

Якісна розкрутка веб-сайту передбачає створення правильної продуманої стратегії, це на 90% запорука успішного результату. Даний етап є базовим і тут важливо визначитися з такими питаннями:

  • точне визначення завдань і цільової аудиторії;
  • проведення аудиту власного ресурсу;
  • створення семантичного ядра (свого і конкурентів);
  • аналіз конкурентів (цікавить їх вік і статус, використовувані стратегії, досвід і посилальна маса);
  • створення власної стратегії і плану дій.

Створення докладної SEO-стратегії необхідно компаніям, які прагнуть вийти на глобальний ринок (за межі свого регіону), а також представникам особливо конкурентних ніш, до числа яких належить і ринок медичних послуг.

Пошукова оптимізація медичного сайту мало чим відрізняється від роботи з будь-яким іншим ресурсом. На даному етапі відбувається пошук і виявлення помилок технічного характеру, а також проводяться заходи, що оптимізують ресурс під пошукові системи.

Чек-лист SEO-фахівця на даному етапі включає:

  • усунення дублів сторінок;
  • прописування тегів;
  • налаштування карти сайту sitemap.xml;
  • коригування файлу robots.txt;
  • зовнішню і внутрішню оптимізацію (в тому числі перелінковку й створення зовнішньої маси посилань);
  • створення текстів для посадочних сторінок і зовнішніх посилань;
  • редизайн, в тому числі виправлення інтерфейсу і коригування юзабіліті.

Деякі з цих етапів будуть розглянуті окремо. Особливо хотілося б відзначити важливість останнього пункту, причому як для нових сайтів, так і для вже існуючих.ІІнтерфейс і юзабіліті - це те, на що відвідувач звертає увагу в першу чергу. Тому важливо оптимізувати структуру ресурсу, включаючи підпорядкованість сторінок, розподіл послуг, дотримати ієрархічність і т.д. Також важливо опрацювати такі елементи, як пошук і форма зворотного зв'язку.

Переробка структури медичного сайту також позитивно позначиться на SEO, особливо це стосується розподілу внутрішніх посилань. Все це в комплексі сприяє підвищенню позицій ресурсу в пошукових системах.

Створення текстового матеріалу для розміщення на сайті і зовнішніх майданчиках слід починати лише після попередньої розробки семантики. Копірайтери пишуть тексти на основі SEO-оптимізаційних методик, із задіянням найбільш релевантних ключових слів і фраз, що є одним з головних інструментів пошукової оптимізації.

Текстовий контент - основа спілкування між користувачем і веб-сайтом. Медичні послуги відносяться до числа вузькоспеціалізованих тематик, тому важливо наповнити сайт кращим з точки зору достовірності і професіоналізму матеріалом.

Що потрібно від текстів медичної тематики?

  • SEO-оптимізація (див. попередній розділ);
  • доступність і зрозумілість для пацієнтів;
  • професійна цінність для фахівців-лікарів.

Бажано, щоб ресурс мав свій власний форум, який буде містити корисні статті про те, чим займається підприємство (опис захворювань і методів лікування, огляди послуг, мед. обладнання, новинок і т.д.)

Формування позитивного іміджу компанії є важливим елементом просування. Суть в тому, що медична галузь дуже специфічна, тут складно догодити всім у рівній мірі. Тому трапляються моменти суспільного невдоволення, з яким можна і потрібно боротися на рівні SERM. Хтось може вважати такий прийом не зовсім чесним, але часто негативні відгуки пишуть конкуренти, а раз так, можна сміливо опрацьовувати репутацію в соціальних мережах, а також використовувати авторитетні майданчики для розміщення позитивних відгуків про компанії.

Розкрутка сайту медичної тематики полягає в SEO оптимізації ресурсу, наповненні його корисним контентом, створенні семантики і формуванні правильного іміджу компанії на ринку. І не важливо, що це - просування сайту медичного центру або невеликого тематичного блогу.

Успішна розкрутка дає можливість вивести ресурс на новий якісний рівень в питаннях SEO, підвищити трафік, збільшити базу постійних клієнтів, підвищити конверсію сайту. В результаті оптимізації ви отримуєте ефективний веб-ресурс, здатний зробити бізнес більш прибутковим вже протягом декількох місяців.

Агентство Infounion займається розкруткою веб-ресурсів будь-якої тематики, включаючи медичні сайти. Ми працюємо в режимі комплексного просування, включаючи повну розробку стратегії та технічне виконання всіх робіт.

Наші клієнти

Хочете такий же результат?

Виберіть послугу