Просування інтернет-магазину будматеріалів

Розкрутка інтернет-магазину будівельних матеріалів - це процес, що включає просування сайту, що продає товари будівельної тематики, з метою залучення нових клієнтів і збільшення продажів. Цифрове просування включає комплекс заходів від створення сайту з нуля і технічних правок до розробки маркетингової стратегії з подальшою реалізацією рекламної компанії. Агентство Infounion займається розкруткою веб-ресурсів будь-якої тематики, включаючи будівельні онлайн-магазини.

Кому потрібно просування інтернет-магазину будматеріалів?

     Власникам магазинів будівельної тематики, які хочуть створити свій інтернет-магазин або підвищити результативність вже існуючого веб-ресурсу. Сюди відносяться як роздрібні, так і оптові продавці, а також будь-які інші суб'єкти підприємницької діяльності, що вже реалізують або прагнуть продавати будівельні матеріали в режимі онлайн.Незважаючи на те, що даний бізнес є незмінно актуальним і майже завжди прибутковим, не слід нехтувати можливістю вивести його на більш результативний рівень. Таку можливість дає цифрове просування, що припускає створення інтернет-магазину для збільшення продажів, або оптимізацію вже існуючого веб-ресурсу.

     Підприємцям, готовим почати продажі через інтернет з нуля, давно пора задуматися про створення свого інтернет-магазину. Це дозволить вийти за рамки регіональних продажів на більш прибутковий міжрегіональний рівень, продаючи товар по всій Україні, а не тільки «за місцем проживання».

     Власникам успішних інтернет-магазинів будматеріалів також не варто забувати, що лише постійний розвиток і просування бренду може утримувати бізнес на плаву. Конкуренти не сплять і важливо бути в курсі їх сильних і слабких сторін, знати ринок, а головне - стежити за позиціями свого власного ресурсу в пошукових системах і контролювати динаміку продажів у web просторі.

 

ЩО ДАСТЬ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕМАТИКИ?

     Продаж товарів для будівництва через інтернет може стати вигідним капіталовкладенням тільки при чіткому розумінні переслідуваних цілей.

Серед проміжних цілей цифрового просування:

  • технічне налагодження ресурсу;
  • SEO оптимізація сайту;
  • вивчення ринку шляхом аудиту свого ресурсу і аналізу конкурентів;
  • підвищення трафіку;
  • приріст відвідувачів з конвертацією в покупців;
  • збільшення продажів.

     Загальна підсумкова мета - пошукові системи повинні добре знати бренд, а потенційний покупець знаходити Ваш магазин в першій ТОП пошукача Google. Тільки так можна збільшити залученість відвідувачів, розширити клієнтський портфель і домогтися підвищення прибутковості онлайн проекту.

Як допоможе розкрутка інтернет-магазину будматеріалів?

  • icon
    ЗАЛУЧАЄ
    ЦІЛЬОВИХ ВІДВІДУВАЧІВ
    НА САЙТ
  • icon
    ДОПОМАГАЄ ЗАЙНЯТИ
    ТОП ПОЗИЦІЇ
    У ПОШУКОВІЙ ВИДАЧІ
  • icon
    ЗНИЖУЄ ВАРТІСТЬ
    КОНВЕРСІЇ І ВИТРАТ
    НА РЕКЛАМУ
  • icon
    ДОЗВОЛЯЄ ЗБІЛЬШИТИ
    КІЛЬКІСТЬ ПРОДАЖ
    І ОХОПЛЕННЯ РИНКУ
  • icon
    ДАЄ МАЛЕНЬКИМ
    КОМПАНІЯМ ПЕРЕВАГУ
    ПЕРЕД ВЕЛИКИМИ
  • icon
    ДАЄ
    Довгостроковий
    РЕЗУЛЬТАТ
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

ЧОМУ КРАЩЕ ВИБИРАТИ INFOUNION?

     Студія Infounion в Києві спеціалізується на послугах з комплексного цифрового просування сайтів будь-якої тематики та складності, включаючи інтернет магазини будматеріалів. У нас можна замовити - аудит цільового сайту або створення нового під ключ, аналіз ринку з виявленням сильних і слабких сторін конкурентів, створення контекстної реклами, розміщення текстового та відео-контенту, розробку маркетингової стратегії з подальшою реалізацією.

     Веб студія Infounion має безліч постійних клієнтів і постійно поповнює свій клієнтський портфель. Серед наших переваг:

  • багаторічний досвід на ринку цифрового просування (понад 15 років);
  • великий штат, в числі якого понад 20 фахівців і віддалених співробітників;
  • інформативне портфоліо, що наочно ілюструє наші можливості;
  • позитивні відгуки від постійних клієнтів, що представляють різні сегменти бізнесу;
  • наявність власного форуму, який містить багато корисного контенту по темі web просування;
  • прийнятні ціни, вміння працювати як комплексно, так і по точковим замовленням.

     Компанія Infounion готова стати «універсальним менеджером» для будь-якого клієнта, що шукає виконавця, який здатний працювати самостійно і без підрядників. При цьому ми не працюємо за шаблоном, а надаємо перевагу цікавим проектам, що дозволяє нам йти в ногу з модою на ринку цифрового просування.

Наші клієнти

Хочете такий же результат?

Виберіть послугу