Замовник: Інтернет-магазин електронних пристроїв
Таргетинг: Україна
Вартість конверсії до запуску Торгової кампанії становила 160-180 грн.
До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50.
Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.
На графіках зображено динаміку кількості і вартості конверсій (замовлень) за період 1.01.2019-30.06.2019
Скріншот з рекламного кабінету Google Ads:
Як показують результати, запуск й оптимізація Торгової кампанії можуть істотно знизити вартість конверсії і витрат на рекламу при збільшенні кількості конверсій.
Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.