Результати роботи Торгової кампанії після її оптимізації

Замовник: Інтернет-магазин електронних пристроїв

Таргетинг: Україна

Цілі

Опис ситуації

Вартість конверсії до запуску Торгової кампанії становила 160-180 грн.

Роботи, виконані в ході оптимізації

  1. Написано докладне ТЗ на створення Фіду товарів для завантаження в Google Merchant Center.
  2. Написано ТЗ на внесення змін на сайт для проходження модерації в акаунті Google Merchant Center (для запуску Торгової кампанії необхідно, щоб сайт й умови покупки онлайн відповідали певним вимогам Google).
  3. Запущена Стандартна Торгова Кампанія.
  4. Запущена Розумна Торгова Кампанія.

Отримані результати

До запуску Торгової кампанії вартість замовлення з сайту в середньому становила 170 грн, кількість замовлень на місяць з платного каналу не перевищувало 50.

Після запуску Торгової кампанії вартість замовлення знизилася до 5,03 грн, кількість замовлень з контекстної реклами досягла позначки 350.

На графіках зображено динаміку кількості і вартості конверсій (замовлень) за період 1.01.2019-30.06.2019

Скріншот з рекламного кабінету Google Ads:

 Висновок

Як показують результати, запуск й оптимізація Торгової кампанії можуть істотно знизити вартість конверсії і витрат на рекламу при збільшенні кількості конверсій.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog