Нашому клієнту потрібен був додатковий канал для отримання заявок. Сфера діяльності - мікрокредитування онлайн. До цього він вже використав такі канали, як SЕО, контекстна реклама та CPA-мережі, тому знав середню вартість заявки по кожному каналу.
Ми запропонували спробувати просування в Facebook. Цілі поставили на основі аналізу інших каналів.
З чого починали: була запущена тестова рекламна кампанія на кілька аудиторій з метою «Трафік». Вартість кредиту була не набагато вище 250-400 грн (по різним аудиторіям вартість відрізнялася).
На наступному етапі ми сконцентрувалися на кращих (за результатами тестової кампанії) аудиторіях і здешевили заявку - 180-220 грн за оформлений кредит.
Але не все так просто ...
Нам захотілося більшого - і ми вирішили протестувати рекламну ціль «Переходи». Примітка: для цього на сайті обов'язково повинен стояти Піксель і бути налаштовані конверсії в Фейсбуці.
В результаті за той же бюджет ми отримали на 43% більше заявок, вартістю 120-150 грн (дані Google Analytіcs). Дані аналітики Фейсбуку радують більше - менше 1$ за заявку.
Чому така різниця в показниках? Справа в тому, що Facebook і Google по-різному зараховують конверсії, про це не варто забувати.
Експериментуйте з цілями, форматами та аудиторіями. Вашими клієнтами можуть стати ті, кого спочатку ви не сприймали всерйоз.
Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.