Як оптимізація реклами Facebook принесла на 43% більше заявок на сайті

Передісторія

Нашому клієнту потрібен був додатковий канал для отримання заявок. Сфера діяльності - мікрокредитування онлайн. До цього він вже використав такі канали, як SЕО, контекстна реклама та CPA-мережі, тому знав середню вартість заявки по кожному каналу.

Ми запропонували спробувати просування в Facebook. Цілі поставили на основі аналізу інших каналів.

Основна мета: вартість заявки (оформленого кредиту) не вище 300 грн.

З чого починали: була запущена тестова рекламна кампанія на кілька аудиторій з метою «Трафік». Вартість кредиту була не набагато вище 250-400 грн (по різним аудиторіям вартість відрізнялася).

На наступному етапі ми сконцентрувалися на кращих (за результатами тестової кампанії) аудиторіях і здешевили заявку - 180-220 грн за оформлений кредит.

Але не все так просто ...

Нам захотілося більшого - і ми вирішили протестувати рекламну ціль «Переходи». Примітка: для цього на сайті обов'язково повинен стояти Піксель і бути налаштовані конверсії в Фейсбуці.

Що отримали

В результаті за той же бюджет ми отримали на 43% більше заявок, вартістю 120-150 грн (дані Google Analytіcs). Дані аналітики Фейсбуку радують більше - менше 1$ за заявку.

Чому така різниця в показниках? Справа в тому, що Facebook і Google по-різному зараховують конверсії, про це не варто забувати.

Висновок

Експериментуйте з цілями, форматами та аудиторіями. Вашими клієнтами можуть стати ті, кого спочатку ви не сприймали всерйоз.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog