Кому потрібно просування салону краси?
- Власникам успішного офлайн бізнесу.
Найчастіше такий бізнес локальний. Нові люди приходять за рекомендаціями друзів і знайомих; іноді використовуються сторінки в соціальних мережах. Цього достатньо, щоб тримати постійний потік замовлень на послуги. Але якщо ви бажаєте збільшити кількість прибутку, потрібно розширювати географію. Для цього знадобиться повноцінний корпоративний сайт, на який буде залучатися органічний трафік з пошукової видачі. З огляду на те, що конкуренція в цій галузі висока, недостатньо просто мати сторінку в Інтернеті. Потрібно бути кращим, щоб розвинути салон, адже конкуренти не дрімають.
- Власникам салонів, які вже використовують веб-ресурс.
Так як ніша краси має сезонність і яскраво виражену регіональність, в процесі просування є нюанси, які потрібно враховувати. Якщо ваш сайт запущений, але над ним не ведуться постійні роботи по поліпшенню - це не принесе нових клієнтів. Конкуренти, які більш активно використовують Інтернет, зможуть залучити вашу цільову аудиторію до себе. Люди з сусіднього міста не будуть їхати до вас, щоб зробити зачіску. Тому, коло ЦА обмежене. Наше завдання - направити її на ваш веб-ресурс.
- Приватним підприємцям, які надають один вид косметичних послуг.
Для просування однієї послуги раціонально використовувати лендінг. Його можна рекламувати за допомогою контекстної і/або таргетованої реклами в Інстаграм, а також перенаправляти трафік з соціальних мереж.
Чим допоможе просування сайту салону краси?
- Проведено аудит технічних помилок і виправлені всі недоліки
- Виконано коригування всіх факторів, які впливають на швидкість завантаження і роботи сайту
- Складено маркетинговий план просування
- Проведена SEO-оптимізація ресурсу (внутрішня і зовнішня)
- Збільшується кількість органічного трафіку
- Бізнес стає більш впізнаваним в Інтернеті
- Сайт наповнений корисним контентом
План робіт:
1. Аналізується ніша, бізнес клієнта і конкуренти від «А до Я».
2. Знаходимо сильні сторони проекту і виділяємо конкурентні переваги для цільової аудиторії.
3. Розробка ТЗ на створення веб-ресурсу або його редизайн.
4. Створюємо план розкрутки.
5. Збираємо семантичне ядро і групуємо ключові запити.
6. Проводимо SEO-оптимізацію.
7. Створюємо унікальні і корисні тексти.
8. Збільшуємо кількість трафіку, яке приходить на сайт з пошукової видачі.
9. Аналізуємо, наскільки ресурс відповідає запитам вимогам.
10. Складаємо список помилок і усуваємо їх.
11. Використовуємо соціальні мережі, щоб залучити клієнтів локально.
12. Коригуємо план просування і даємо рекомендації щодо подальшого розвитку сайту.