Просування сайту за ключовими запитами

Оптимізація сайту за ключовими словами - маркетинговий інструмент, за допомогою якого досягаються високі результати у розвитку бізнесу. Просування по тематичних запитах підходить невеликим і великим компаніям, що бажають обігнати конкурентів та зайняти провідні позиції на ринку. Для реалізації поставлених завдань використовується унікальний контент, в якому розміщені НЧ та ВЧ слова.

Переваги просування по ключам

В ході оптимізації сайту проводиться робота з низько-, середньо-і високочастотними запитами. При правильному виконанні процесів сайт добре ранжується в Гуглі та має високу клікабельність. Відвідувачі залучаються в інтернет-магазин або на корпоративний портал по тематичним і по суміжним фразам. Кількість покупців та клієнтів стає дедалі більше, тому що люди завжди цікавляться товарами та послугами.

Просування по запитам - ефективний метод розкрутки бізнесу, за допомогою якого поліпшуються позиції сайту у видачі. Його суть в тому, що спочатку формується семантичне ядро, а потім створюється і публікується контент з тематичними фразами. Під розробкою семантичного ядра мається на увазі збір запитів, що цікавлять цільову аудиторію. За тематичними словами відвідувачі будуть шукати товари та послуги.

Максимальне охоплення семантичного ядра - створення цільових сторінок, що відповідають побажанням користувачів. Чим більше сторінок оптимізовано під конкретні слова, тим краще. Люди потраплять в онлайн-магазин та будуть здійснювати цільову дію. Це шлях до стабільних продажів і збільшення прибутку.

Просування по ключових запитах - безпрограшний варіант для власників бізнесу, які хочуть заявити про себе та зайняти нішу на ринку. До переваг такого способу розкрутки відноситься:

  • довгостроковий ефект - результати зберігаються навіть після припинення роботи;
  • відсутність ризиків - фахівці digital-агентства «Infounion» використовують безпечні методи, спрямовані на випередження конкурентів;
  • прийнятна вартість - грошові кошти окупляться у повному обсязі. При грамотному підборі фраз залучається цільова аудиторія та спостерігається зростання продажів;
  • природність каналу - користувачам не подобається реклама, яка їх всюди переслідує. Покупці та клієнти більше довіряють звичайній видачі пошуковиків та переходять по посиланнях для здійснення цільових дій;
  • універсальність - використовуються низькочастотні та високочастотні ключовики. До переваг першого варіанту належить менша кількість конкурентів та легкість оптимізації. При використанні високочастотних запитів забезпечується величезний потік відвідувачів та збільшується трафік.

Етапи просування по семантичному ядру

Просування сайту по ключових запитах - комплексний процес, що складається з окремих етапів. Фахівці web-агентства «Infounion» проводять серйозну роботу, приділяючи увагу кожному моменту. Проектом займається команда професіоналів, тому забезпечуються високі результати.

Робота виконується в кілька основних кроків:

  1. Збір семантичного ядра - формування списку звернень до пошукових систем в певній ніші. Для максимального охоплення аудиторії збирається повне семантичне ядро ​​з НЧ та ВЧ-запитами.
  2. Кластеризація семантики - зібрані ключові фрази класифікуються на групи. На наступному етапі визначаються цільові посадочні сторінки для заняття лідируючих позицій.
  3. Наповнення сторінок оптимізованими текстами - створюються та публікуються тексти, в яких містяться тематичні фрази. При цьому беруться до уваги вимоги пошукових систем. Мається на увазі унікальність, щільність ключів, водність.
  4. Закупівля посилальної маси - платне розміщення посилань на авторитетних майданчиках. Головним завданням закупівлі посилальної маси є збільшення обсягу трафіку та просування сайту у пошуковій видачі.
  5. Відстеження позицій та поведінкових факторів - співробітники агентства стежать за змінами та при необхідності вносять корегування.
Отримати безкоштовну консультацію Залиште свій телефон та ім'я, і наші фахівці зв'яжуться з вами для подальшої консультації.

Особливості роботи фахівців «Infounion»

Компанія має багаторічний досвід розкрутки сайтів за ключовими фразами та завжди приходить на допомогу. Фахівці «Infounion» розробляють персональні стратегії з урахуванням специфіки бізнесу і збирають повне семантичне ядро. У комплекс послуг входить правильна настройка мета-тегів, кластеризація ключових фраз, зовнішня та внутрішня оптимізація. Робота виконується професійно і з урахуванням побажань клієнтів.

Замовте розкрутку сайту по ключових запитах!

Заповніть форму та отримаєте індивідуальну пропозицію по просуванню за ключовими фразами! Фахівці веб-агентства ознайомляться з особливостями бізнесу, проаналізують конкурентів та досягнуть поставленої мети за допомогою ефективних інструментів!

Наші клієнти

Хочете такий же результат?

Виберіть послугу