Початок співпраці: січень 2019

Середній трафік на сайт: 80-90 тис відвідувачів в місяць

Читайте нижче, як ряд поліпшень на сайті, а також виправлення помилок, призвели до зростання трафіку на понад 3 млн користувачів в місяць.

На етапі початкового аудиту було виділено три основних точки зростання:

Для розв'язання таких проблем були проведені наступні дії.

Розкриття блоку з контентом

Раніше на сайті контент приховувався за допомогою javascript. Це призводило до неможливості сканування текстів пошуковими ботами. Таке рішення рівноцінно відсутності контенту на сайті.

Контентний блок був повністю розкритий. Це сприяло зростанню кількості ключових фраз, за якими ранжується сайт, збільшило релевантність категорійних сторінок, поліпшило позиції сайту в пошуковій видачі.

Опрацювання та відкриття фільтрів

Раніше на сайті були відсутні (або були закриті від індексації) фільтри.

Проведено роботи для того, щоб реалізувати оптимізовані фільтри, які відкриті для індексації та налаштовані шаблони TDH. Відкриття сторінок фільтрів = збільшення посадочних сторінок, збільшення охоплення семантики, ранжування по низькочастотних ключових запитах.

Додавання тега hreflang

Раніше на сайті не були розмічені мовні версії сайту.

Атрибут hreflang - це технічне рішення для веб-сайтів, у яких є однаковий контент на декількох мовах. І в інтересах цих сайтів, щоб пошукові системи видавали відповідні версії в результатах запитів.

Виправлення помилок мікророзмітки

Мікророзмітка сайту - це єдина схема, призначена для розмітки семантики сайту в HTML5. Основна мета мікророзмітки - створення якісних метаданих, які поліпшать в кінцевому підсумку якість пошуку і легкість навігації користувачів в пошуковій системі. Іншими словами, це вивід додаткової інформації в сніппет. Наприклад, рейтинг товару ціна товару, наявність і т.д.

Приріст посилальної маси

Сайт мав стабільний і рівномірний приріст унікальних доменів-донорів. При цьому, для нарощування кількості посилань були проведені роботи по збільшенню кількості посилань з квітня до липня. В основному використовувалися наскрізні посилання і посилання з тематичних медичних донорів.

Сайт має велику кількість посилань. ¼ посилальної маси складають якісні домени донори з DR більше 40.

Органічний трафік

Важливі зміни в органічному трафіку почали відбуватися в квітні: активно почала збільшуватися кількість ключових слів. Це в свою чергу і призвело до зростання трафіку.

Висновок

Виходячи з аналізу зміни технічного стану сайту та посилальної маси можна зробити висновок.

Найбільший поштовх був викликаний виправленням технічних помилок і відкриттям фільтрів для індексації. Даний висновок обґрунтовується тим, що контрольний профіль сайту активно розвивався з січня, але великого ефекту на трафік та кількість ключових фраз в органічній видачі це не викликало. Далі все почало працювати в комплексі. Другий етап - використання наскрізних посилань в посилальному профілі.

Надалі замовником було прийнято рішення змінити структуру урлів, що призвело до просідання трафіку, однак після налаштування коректних редиректів позиції швидко повернулися.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog