Тип послуги: SEO-просування інтернет-магазину
Проект: відомий інтернет-магазин шкіряних аксесуарів
Сайт: https://inbag.ua/
Регіон: вся Україна
Період: грудень 2020 - квітень 2021 р

Коротка інформація про компанію:

inbag.ua - інтернет-магазин шкіряних аксесуарів (сумки, рюкзаки, ремені, ключниці, гаманці). Здійснює доставку товарів по всій Україні.

На момент старту SEO просування:

Сайт раніше просувався, був контент на основних цільових сторінках, різноманітна посилальна маса. Технічний стан добрий. Сайт показував плавне зростання трафіку в основному на сторінки блогу.

Основні цілі проекту

Для того щоб стратегія спрацювала і в підсумку принесла вимірні результати, ми провели:

На момент початку робіт сайт вже був наповнений контентом. Під час проведення аналізу сайту виявлено, що для просування використовувалися загальні ключові запити: "купити сумку", "жіночі рюкзаки" і т.д. без згадок, що вся продукція з натуральної шкіри. Орієнтуючись на асортимент інтернет-магазину і пошукові запити користувачів, було зібрано семантичне ядро, що містить ключові запити з фразами "шкіряні", "з натуральної шкіри".

Після складання семантичного ядра зайнялися оптимізацією контенту на сторінці: додали ключі в мета теги, заголовки, текст.

Зробили більш помітними сніппети. Окрему увагу приділили хлібним крихтам. Ось що вийшло:

Мал. 1. Приклад сниппету сайту https://inbag.ua/

Контент на деяких сторінках не був унікальним: його скопіювали спамні інформаційні ресурси. Тому відправляли скарги DMCA.

Робота з побудови посилального профілю сайту

При побудові посилального профілю сайту важливо робити акцент на якості, тематичності донорів і їх плавному стабільному зростанні. З огляду на те, що інтернет-магазин робить доставку шкіргалантереї по всій Україні, для нарощування посилальної маси можна використовувати регіональні ресурси. У напрямку зовнішньої оптимізації були проведені наступні роботи:

В результаті проведених робіт вдалося отримати стабільне зростання якісної посилальної маси сайту. Так виглядає графік посилальної маси сайту:

Мал. 2. Зростання посилальної маси сайту https://inbag.ua/

Використовували безанкорні посилання і брендову назву, щоб анкор-лист сайту був схожий на природний.

Мал. 3. Анкор-лист сайту https://inbag.ua/

Використовували переважно майданчики-донори зони .ua, частка яких становить 50% від загального числа донорів сайту.

Мал. 4. Доменна зона донорів

Результати

Дотримання розробленої стратегії просування сайту інтернет-магазину шкіргалантереї дозволило збільшити кількість трафіку: за період просування з грудня 2020 року по квітень 2021 р трафік виріс з 2900 до 9550 користувачів на місяць (на 330%)! Нижче представлені дані Google Analytics з органічного трафіку за цей період:

Мал. 5.Дані Google Analytics за відвідуваністю

У порівнянні з минулим роком вдалося отримати приріст трафіку на 530% (!):

Мал. 6. Дані Google Analytics за відвідуваністю у порівнянні з попереднім роком

У період просування видимість сайту в пошуковій системі Google збільшилася

Мал. 7. Дані Serpstat по видимості сайту

Позиції цільових сторінок плавно поліпшувалися по мірі оптимізації контенту та підкріплення посиланнями

Мал. 8. Зріз позицій сайту з Topvisor по цільових запитах

Мал. 9. Зріз позицій сайту з Topvisor по цільових запитах

Короткі висновки

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog