Чому вам варто впровадити коллтрекінг вже зараз

Для чого необхідний коллтрекінг

«Коллтрекінг дозволяє більш точно розуміти, скільки було зароблено з кожного маркетингового каналу в цілому. Це наступний рівень аналітики, коли цікава вже не кількість тих, хто прийшов на сайт, а то, наскільки вони були «якісними», які дії здійснювали» - пояснює наш тімлід відділу SEO Михайло Данилюк.

Якщо ми налаштовуємо аналітику (наприклад, в інтернет-магазині) якимось класичним способом, то можемо відстежувати транзакції, оформлені тільки через корзину. Однак у багатьох нішах більше половини замовлень може бути зроблено по телефону. Саме коллтрекінг допомагає розуміти, яка дія користувача на сайті призвела до дзвінка і звідки він прийшов: органічний пошук, контекстна реклама і т.д. Завдяки цьому можна коригувати бюджети і роботу з просування в цілому.

Коллтрекінг можна налаштувати по-різному

Ми можемо копати ще глибше і налаштовувати не звичайний коллтрекінг, який прив'язаний до конкретного каналу, а динамічний. Завдяки таким налаштуванням можна подивитися, за яким ключовим словом прийшов користувач і оцінити, наскільки воно ефективно і скільки коштує дзвінок за цим ключовим словом.

Наприклад, власник бізнесу вирішив для себе, що готовий платити за дзвінок за певним ключовим словом не більше 500 гривень. Назбиравши статистику, буде можливість коригувати і виключати неефективні ключові слова в тій же контекстній рекламі, вартість дзвінків за якими буде перевищувати очікування.

За яким принципом працює коллтрекінг

Коли людина заходить на сайт, Google Analytics надає йому Client ID, за допомогою якого відстежує подальші пересування користувача по сайту і його повернення на сайт. При впровадженні call tracking за допомогою Java-скрипту «виймаються» Client ID кожного користувача і прив'язуються до конкретних телефонних номерів.

Потрібно відзначити, що коллтрекінг - послуга не дешева, тому що потрібно замовляти багато номерів. На нашому проекті, для якого був впроваджений коллтрекінг, ми замовили 120 номерів.

Як прорахувати кількість необхідних номерів і чи окупається коллтрекінг в цілому

Яка кількість номерів буде необхідна, визначається для кожного бізнесу індивідуально. Все це все залежить від пікових навантажень: грубо кажучи, скільки людина одночасно перебуває на сайті, стільки номерів вам і знадобиться. А якщо ви хочете, щоб ці номери вели ще й на різних операторів (менеджерів), то вважайте, що на 1 користувача треба 3-4 номера.

Що стосується окупності, то цифри говорять про те, що якщо вартість коллтрекінгу буде становити не більше 30% від загальних витрат на рекламу, то він вже комерційно вигідний. Можна скоротити бюджет на ту ж контекстну рекламу або соціальні мережі.

Коллтрекінг - ланка наскрізної аналітики

Це важлива складова в створенні наскрізної аналітики: коли ми відстежуємо все. Коли у нас є CRM-система, нормально налаштований Google Analytics з електронною комерцією (бажано розширеною) і відстеження дзвінків, і всі це взаємодіє між собою. В такому випадку CRM-система зможе відправляти дані про замовлення в Google Analytics. Наприклад, клієнт зробив замовлення через кошик, а потім відмовився від нього по телефону. Аналітика представить це замовлення як таке, що відбувалося, і внесе до звіту. Але коли в CRM замовлення буде відзначене, як скасоване, дані відправляться в Google Analytics і замовлення анулюється. Аналогічний випадок, коли через корзину зробили замовлення одного товару, а по телефону ще щось вирішили дозамовити. Ці дані теж можна додавати.

Власникам інтернет-магазинів ми однозначно рекомендуємо налаштовувати наскрізну аналітику. Вона себе окупає з лишком, хоч це і дорого на перших етапах.

Коллтрекінг на прикладі нашого проекту: плюси і мінуси

Для одного з наших проектів ми впровадили систему коллтрекінга Binotel. Через місяць користування можемо сказати, що це дійсно ефективний спосіб аналізу поведінки дій користувача на сайті.

З мінусів можна відзначити деякі обмеження в налаштуваннях. Наприклад, у інших коллтрекінгових продуктів є можливість вказати тривалість дзвінка, яка вважається ефективною.

Ще один недолік - те, що підміна телефону для користувача відбувається у всіх випадках, але після 10 хвилин бездіяльності повертаються звичайні номери. Тобто, якщо людина більше 10 хвилин з сім'єю радилася, чи потрібен їм той чи інший продукт, ми не отримаємо дані про те, що було здійснено дзвінок саме з цього каналу. При оновленні і переході на іншу сторінку телефони підміняються знову. Ми вважаємо, що це неправильно і телефон на час всієї сесії повинен бути прив'язаний до користувача. Однозначно, на ринку є й інші якісні постачальники послуги коллтрекінга. Але Бінотел розвивається, і він теж може показати ефективність.

Якщо ви давно міркуєте про поліпшення ефективності відстеження дій користувачів для свого бізнесу, однозначно варто всерйоз подумати про впровадження коллтрекінга. Ринок дозволяє вибрати оптимального постачальника даної послуги, який буде відповідати вашим очікуванням і бюджету. А якщо копнути ще глибше, систему коллтрекінга можна налаштувати і не звертаючись в спеціалізовані компанії, але маючи дуже хороших програмістів.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog