Розповідати про успішні проекти можна багато, але краще за все результативну роботу демонструють кейси. Одним з таких кейсів-лайфхаків ми вирішили поділитися з вами. Проект: сайт однієї з провідних страхових компаній в Україні.

Детальніше

Успішний досвід просування сайту медичної тематики (фармакологічні препарати) після виходу "медичного" алгоритму і повернення позицій сайту після оновлення контенту.

Детальніше

На жаль, з основними алгоритмічними оновленнями ви не можете просто взяти і поміняти пару опцій і при цьому очікувати негайного відновлення рейтингу. Найкраще, що ви можете зробити – це підготуватися до наступного раунду оновлень. Якщо ви зробили все правильно, то отримаєте вигоди, яких ніколи не бачили раніше.

Детальніше

Що ми знаємо про Google? Так, ми в курсі, що це - величезна транснаціональна корпорація, з грандіозним обігом грошей. Що ми можемо ще знати?

Детальніше

Щоб постійно бути в курсі ситуації з текстами на вашому сайті, рекомендуємо проводити контент-аудити з певною періодичністю. З якою, залежить від кількості сторінок вашого сайту та його тематики. Але раз в 12 місяців аудит проводити варто.

Детальніше

PBN... Для когоcь таємнича абревіатура, для когось альтернатива біржовим посиланням, що вже приїлися, результат від яких часом не виправдовує ні витрат фінансових, ні часових, ні людського ресурсу. Щоб пролити світло на тему побудови посилального профілю за допомогою створення сіток PBN, ми вирішили взяти інтерв'ю у нашого SEO-тімліда Михайла Данилюка та поставити йому кілька важливих питань.

Детальніше

Google вкладає великі кошти, щоб бути кращим, оптимізатори намагаються адаптуватися до подальших змін. Так народжуються тренди в SEO.

Детальніше

Детальніше