ТОП корисних сервісів для просування бізнесу

Кожен, хто починає бізнес в інтернеті, прагне максимально спростити всі виконувані функції свого майбутнього сайту і підготовку до його створення. Існує безліч сервісів, які з легкістю допомагають в роботі початківцям.

Перше, що варто знайти, це місце для зберігання документів.

Хмара

Відмінним хмарним сховищем є Google Docs. Цей сервіс є аналогом класичного Windows Office, який дає можливість користувачам працювати з текстами і презентаціями. У ньому не потрібно зберігати документи – клієнту достатньо створити потрібний формат документа, написати, що необхідно, й закрити сторінку. Вся інформація зберігається автоматично одразу після написання тексту або заповнення таблиці. Також кожен користувач може залишати коментарі прямо у документі для себе або своїх підлеглих. Не обов'язково зберігати документ тільки на хмарі – його можна скачати у зручному форматі.

Плата за використання сервісу не стягується, якщо вам буде досить 15 ГБ вільного місця. Якщо буде потрібно більше, то можна додаткового придбати ще 100 ГБ. Google Drive – не єдиний сервіс для зберігання даних. Можна спробувати скористатися іншими платформами. Наприклад, DropBox надає 200 ГБ безкоштовно, ціна 3 терабайт – 15 $ на місяць.

Взаємодія з клієнтом

Також для ведення бізнесу знадобиться Bitrix24. Це популярна CRM система, у якій можна здійснювати операції, вести переговори, ставити завдання і багато іншого. Платформа дозволяє складати план продажів, розподіляти завдання між конкретними співробітниками, обираючи термін виконання. Це дуже зручна система взаємодії між співробітниками і клієнтами. Безкоштовна версія Bitrix24 пропонує безліч можливостей, з яких:

Вибір платного тарифу дозволяє автоматизувати деякі завдання й провести інтеграцію з системою 1С та зовнішніми джерелами зв'язку.

Дошка завдань

Якщо буде потрібно сервіс, що дозволяє зберігати файли і організовувати завдання для колег, варто задуматися про роботу з Trello. Ця платформа нагадує Канбан дошку. Кожне завдання виконано у вигляді картки, яка буде рухатися на дошці по мірі виконання підзадач. Картка може бути поповнена коментарями, додатковими посиланнями й документами. Можна призначити відповідального за виконання кожного завдання. У одного користувача сервісу може бути кілька дошок з картками.

Платформа Trello необхідна для мінімізації часу на коректну організацію завдань. Управління сервісом дуже зручне – можна використовувати гарячі клавіші для пошуку карток. Якщо частина важливих файлів зберігається на Google Drive, його можна легко підключити для доступу до даних прямо з платформи. Проте, більшість додатків, які можна підключити, доступні за гроші. Безкоштовно на платформі можна створити велику кількість карток і дошок, але цей тариф не передбачає можливості для автоматизації. Платна версія за 9,99 доларів щомісяця розширює межі можливостей: користувачі можуть додавати незліченну кількість додатків й автоматизувати кожен процес.

Месенджер

Під час роботи буде потрібно активне спілкування зі співробітниками. У цьому допоможе сервіс для розсилки повідомлень SendPulse. У ньому об'єднані SMS, email, Viber і push повідомлення. Якщо необхідно зробити розсилку для клієнтів, можна використовувати SMTP сервер. Також користувачі можуть скористатися послугами чат-бота для Facebook. Кожен може обрати безкоштовний або платний акаунт. У безкоштовної версії є:

У платному акаунті, який вартує від 7,88 доларів на місяць, не обмежується кількість відправлених листів і не закривається доступ до можливих інструментів платформи. Кращим способом просування бізнесу стане не тільки розсилка на електронну адресу, але й просування в соціальних мережах.

Листування по різних каналах

Для зручності обговорення завдань підійде месенджер Slack. Він дозволяє проводити невеликі мітинги, вирішувати актуальні питання й максимально оптимізувати взаємодію між колегами.

Листування в месенджері розділені по каналах. Канали, в свою чергу, поділяються на окремі гілки - все це користувач може налаштувати на свій розсуд. Доступний пошук і виділення повідомлень, можна відзначити важливі дані та включати нагадування. Як і в платформі Trello, в месенджері Slack користувач може підключити додаткові утиліти. Безкоштовна версія не дає можливості шукати за всіма можливими повідомленнями, додавати більше 10 додатків і спілкуватися з колегами по відеозв'язку.

Якщо користувач підключить платний тариф, то йому доведеться платити від 6,67 доларів щомісяця. Тепер клієнти зможуть шукати потрібні повідомлення і додатки без обмежень, створювати групові відеодзвінки, запрошувати інших до обговорення.

Редактор ілюстрацій

Потенційні клієнти хочуть отримувати візуалізовані дані вашої роботи. Для цього можна використовувати прогресивний редактор зображень Canva. Він підходить для створення безлічі зображень завдяки наявності 40 шаблонів. Можна робити як нові картинки, так і створювати малюнки за шаблонами. У безкоштовної версії користувач може створити картинку за шаблоном або з нуля, використовуючи певний набір інструментів. Завантаження отриманого зображення є тільки з непрозорим фоном. У платній версії сервісу доступно скачування в png з прозорим фоном, користувач може змінити розмір картинки на етапі створення, зробити анімовану графіку.

SMMplanner

Після того, як картинки створені, їх можна опублікувати в соцмережах. Але самостійно це робити досить складно. Використання сервісу SMMplanner дозволить публікувати пости в усі акаунти, підключені до платформи. Користувач може розмістити запис у:

Єдину незручність можна помітити при розміщенні записів в Instagram. Він офіційно забороняє підключення сторонніх платформ, тому робота проводиться не зовсім легально. Через це не всі пости проходять перевірку й можливе блокування облікового запису.

При використанні сервісу без оплати протягом першого місяця роботи можна опублікувати 100 постів, кожний наступний місяць – 50. Одночасно в чергу можна поставити максимум 10 постів. У платній версії обмеження знімаються.

Статистика

Не буде зайвим й аналіз поведінки потенційних клієнтів. Для цього потрібен Google Analytics. Цей інструмент повністю безкоштовний. Він дозволяє дізнатися, хто, коли і що дивився на вашому ресурсі, з якого пристрою заходив. Користувач сервісу зможе побачити детальну статистику кожної зі сторінок сайту і дізнатися, наскільки ефективно працює рекламна кампанія.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog