Про які підходи в SEO варто забути

Чому одні рекламні агентства зливають бюджет замовників, в той час як іншим вдається без особливих зусиль залучити нових відвідувачів сайту? Секрет простий: справа у використовуваних методах. SEO не стоїть на місці, постійно змінюється, й часто з високою швидкістю. Якщо спиратися виключно на старі перевірені методи, що ефективно працювали у свій час, можна втратити відчутну частину клієнтів.

 Щорічно алгоритми змінюються, стають «розумнішими», більш вимогливим, але їх методологія залишається колишньою: оптимізація контентного наповнення сайту, технічна оптимізація, нарощування посилальної маси. В результаті дослідження Junto у 2019 році виявлено, що більше половини В2В маркетологів (57%) впевнені: за допомогою SЕО генерується більше лідів, ніж за рахунок будь-яких інших інструментів. Правда, «наш» відвідувач сайту трохи відрізняється, але загальна тенденція така: споживачі набагато охочіше вибирають або купують те, що знайшли самі, а не побачили в соціальних мережах.

 Шість методик, які вже не працюють

 SEO-фахівці продовжують їх використовувати, але практика показує: ефективність подібних способів просування сягає нуля:

SEO підходи, що зараз актуальні

 Сфера SEO і далі буде змінюватися, але на сьогоднішній день є кілька методик, дійсно працюють і актуальних до використання:

Зовнішня оптимізація. У цьому варіанті варто врахувати важливе правило: нехай буде одне, але якісне посилання з трафіком, ніж 100 неефективних. Якщо розглядати в цілому частину просування, яку здатна забезпечити зовнішня оптимізація, вона складе не менше 40%.

Адаптація під смартфони. Найважливіша методика, адже більше половини запитів вводиться з мобільних пристроїв. Показники варіюються в залежності від сфери, але все ж більшість ніш отримують трафік саме зі смартфонів. До речі, це стало головним чинником для впровадження Google Mobile-first індексу. Адаптуючи свій сайт під мобільні пристрої, варто зробити його finger-friendly (зручним для попадання по будь-якому з елементів), мінімізувати кількість спливаючих вікон.

Оптимізація сайтів YMYL (Your Money or Your Life). Останнє оновлення YMYL-фільтра вплинуло в першу чергу на трафік сайтів у сфері медицини, фінансів, здорового способу життя. Він знизився, впали позиції сторінок. Тепер Google вимагає, щоб весь контент був цінний, написаний експертами, ні в якому разі не нашкодив користувачеві. Якщо буде виявлено інше, сторінка просто випаде з видачі.

Аналіз конкурентів й ефективності використовуваних методик. Дозволить з'ясувати, які варіанти просування постійно працюють, а також отримати відомості, з яких низькоконкурентних ключових слів отримують трафік інші сторінки.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog