Чому нативна реклама – це круто

Нативна реклама, не дивлячись на всю свою привабливість та гармонійність, чомусь не дуже популярна серед вітчизняних рекламодавців. Мабуть, тому, що маркетологи звикли пропонувати свій продукт більш нав’язливо, кричуще, аніж завуальовано та делікатно. Та чи добре це? Багато людей вже стомилися від усюдисущої реклами, яка переслідує на кожному кроці. А нативна реклама – чи не єдиний альтернативний спосіб і продукт рекламувати, і людей не дратувати. Тож давайте поговоримо про всі її переваги.

Як виглядає нативна реклама

Напевно, всі ми бачили, як у фільми герой працює за ноутбуком Apple, сідає в авто марки Mercedes чи п’є Кока-колу. Ось це й є нативна реклама: ви бачите продукт, на ньому акцентується увага (але дуже короткий проміжок часу – кілька секунд), але продукт виглядає гармонійно й ненав’язливо. Він не дратує, не ріже очей.

Така реклама може бути не тільки у фільмах, а й у коротких відеороликах, на сайтах, навіть у статтях.

Чому нативна реклама працює

Як ми вже зазначали вище, мета нативки – позбавити користувача від споглядання дратівливої, нудної та, часто, дурнуватої реклами. До того ж, такий спосіб просування продукту дає майже 100-відсоткову гарантію, що на нього звернуть увагу! Адже через засилля нав’язливої реклами з’явилося таке явище, як «банерна сліпота» - коли людина вже не сприймає усі ці яскраві картинки та відеоролики й не бачить їх просто впритул. А от нативка з’являється ненав’язливо, людина може навіть не усвідомити, що побачила, але ця «картинка» відкладається десь у підсвідомості та може спливти у потрібний момент: наприклад, при виборі товарів у магазині.

Переваги нативної реклами

Окрім головного плюсу, про який ми вже кілька раз заявили, що нативна реклама не дратує людину, вона має й наступні переваги:

Що треба враховувати, коли збираєтеся запустити нативку

Не варто забувати, що найкращим є комплексне просування: банерна реклама, нативна, в офлайні і т.п. Якщо у вас дуже обмежений бюджет і конче потрібні конверсії, варто звернути увагу на більш традиційні види просування (таргет, контекст), бо нативна реклама не дає високої конверсії «тут і зараз». Вона не має конкретної УТП, тож працює на перспективу.

Також потрібно дуже грамотно підходити до створення такої реклами. Бо якщо перегнути палку, користувача такий хід розлютить ще більше, ніж реклама класична. Адже людина зрозуміє, що їй хочуть «по-тихому» нав’язати продукт.

Маємо впевненість, що у нативної реклами велике майбутнє. Тож вже зараз час проаналізувати цю нішу й подумати, як просувати свій продукт ненав’язливо.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog