Як мотивувати старше покоління здійснювати покупки в інтернеті

Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Така позиція ґрунтується на багатьох причинах, тому у цій статті ми розберемо основні з них та розкажемо вам, як заохотити старше покоління не боятися робити покупку в інтернеті.

Чому люди віком 50+ побоюються купувати щось онлайн?

На нашу думку, їх зупиняє 5 основних причин:

Як змінити думку користувача щодо небезпеки шопінгу в інтернет-магазинах

Перш за все, треба налагодити контакт

Для цього починаємо спілкування з клієнтом у звичному для нього середовищі, а саме:

Гарно проінформувати користувача про свій магазин

Перш за все – додати на Гугл карти адресу вашого магазину чи офісу, а також усі контакти: електрону пошту, номера телефонів. Це суттєво підвищує довіру. Якщо ви не маєте офісу, напишіть хоча б юридичну адресу.

Головне – взаємодія та довіра

Генеруйте корисний контент для нових користувачів. Це може бути розділ «Питання» або «Цікаві статті».

Мотивуйте користувачів, що вже придбали у вашому магазині товар, залишати відгуки (на сторінці у Фейсбук або Гугл картах). Це дуже підвищує рівень довіри до вас.

Проводьте конкурси з реальними подарунками. Уявляєте, як приємно буде здивована людина, котра ніколи нічого не купувала онлайн, якщо вона виграє реальну річ або знижку?

Головне – пояснити усіма доступними способами, що купувати у вашому магазині – це безпечно й зручно. Обов’язково на сайті повинна бути інформація про оплату замовлення й його доставку, а також про повернення й гарантію.

Виконавши усі наші поради, впевнені, що клієнтів віком 50+ у вас стане набагато більше.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog