Підсумки розвитку Infounion: чого ми досягли в 2018

«З початку року ми поставили собі цілі в трьох векторах: бізнес в цілому, маркетингові цілі, комунікаційні цілі. Щоб їх досягти, нам потрібно було поліпшити клієнтський сервіс. Саме в нашій ситуації це було можливо за рахунок систематизації процесу роботи всередині компанії та реструктуризації. Щоб оцінити результати року, справедливо запитати про це співробітників компанії з одного боку, і клієнтів - з іншого», - СЕО Infounion Сергій Гугін.

Для підведення підсумків 2018 роки ми запитали у кожного з нашої команди, що якісно змінилося в кращу сторону, що з'явилося нового. На підставі цього сформували підсумки.

Account відділ для кращої взаємодії з клієнтом

У 2018 році в нашій компанії запрацював відділ аккаунтинга. Погодьтеся, зовсім неправильно, коли фахівець і виконує роботи по проекту, і веде діалог з клієнтом.

Аккаунт-менеджер забезпечує рівновагу і гармонію між компанією і клієнтом, щоб у вигідному становищі були обидві сторони - стратегія «Win-win». Він глибоко вникає в бізнес клієнта, щоб зрозуміти його специфіку.

Основні зони відповідальності:

Комплексні стратегії по всіх каналах

Одним з етапів роботи з новим проектом є створення комплексної стратегії просування та затвердження її з клієнтом. Це стосується всіх каналів, з якими ми працюємо. В цьому році ми стали формувати для всіх клієнтів комплексні стратегії на 3, 6 і 12 місяців. Це допомагає намітити чіткі плани подальшого розвитку і поетапно втілювати їх в життя.

Організація ефективної взаємодії між відділами

У 2018 році для кращої взаємодії відділів SEO та Development були впроваджені методології управління проектами - Scrum і Kanban. По правді кажучи, ми не використовуємо їх в класичному вигляді, а трохи адаптували під себе і специфіку наших проектів. Як результат - чітке поетапне планування завдань, краще розуміння тимчасових рамок, а значить - більш якісне надання послуг.

Також в нашій компанії були розроблені і впроваджені рекомендації, що стосуються постановки завдань, виставлення для них пріоритетів і дедлайнів. В результаті виробився оптимальний формат, який зручний і для постановника, і для виконавця.

Автоматизація та розвиток відділу SEO

Щороку в SEO з'являються нові тенденції, а, відповідно, і завдання, що вимагають великих витрат часу. Тому ми задумалися про те, як раціоналізувати використання робочого часу.

З 2018 року кожен SEO спеціаліст в нашому відділі перейшов на роботу з API Serpstat. Це дало:

Також в минулому році ми зробили упор на якісний контент і посилання. Адже всі розуміють, що посилання на Міралінкс і інших біржах потихеньку відходять на задній план. Ми не відмовляємося повністю від біржових посилань, але вважаємо, що контрольний профіль повинен бути не тільки природним, а й різноманітним. Тому в нашій компанії з'явився відділ лінкбілдінга, який займається закупівлею посилань, координацією крауда на фрілансі, пошуком нових, альтернативних майданчиків високої якості для їх розміщення.

Чітко налагоджена взаємодія відділів лінкбілдінга і копірайтингу. Фахівцями ведеться збір та систематизація майданчиків для розміщення посилань, налагоджена робота з написання якісних текстів і передачею їх на розміщення.

Завдяки цьому в нашій базі налічується більше 500 майданчиків з різними показниками і ціновою політикою. Дані постійно актуалізуються і доповнюються.

На окрему увагу заслуговують мануали для внутрішнього користування, які пишуть наші співробітники. Вони допомагають ефективніше і швидше виконувати найрізноманітніші завдання, будь то постановка ТЗ копірайтеру, збір семантики або створення нової структури сайту.

Великі успіхи у відділі Development

У 2018 році наші розробники потрудилися на славу. Вони реалізували безліч великих клієнтських проектів, а також добре попрацювали з внутрішніми:

Але не одні лише клієнтські проекти - основа нашої роботи. В кінці 2018 ми активно почали працювати над нашим сайтом і просуванням свого бренду.

Ми почали писати для вас експертні статті, адже нашим фахівцям, кожен з яких має свій досвід, є, чим поділитися з вами.

Зміни SMM відділу

Ми стали робити докладні медіа-плани з прогнозними показниками, а також деталізовані звіти.

Приділяємо увагу експериментам, тестуючи більше видів реклами в рамках одного проекту. Рекомендуємо всім клієнтам ставити Піксель на сайт.

Нововведення дозволили нам збільшити рекламні бюджети з користю для бізнесу клієнта.

Головний показник успішної роботи - задоволені клієнти

Щоб отримати оцінку від клієнтів, з кожним ми провели підсумкові зустрічі. На них ми розглядали актуальні питання, обговорювали, як поліпшити нашу взаємодію, і отримали фідбек про продовження співпраці в 2019 році. Наш головний показник - 90% клієнтів залишилися з нами. У їх числі: PZU, Dalgakiran, Файні меблі, дизайн студія Ваніль, Дивани для нірвани, Качай гроші.

2018 був насиченим і результативним. Ми багато чому навчилися і суттєво оптимізували свою роботу.

У нас є багато крутих реалізованих проектів, а також ідей, про які не знає ніхто. Нашому сайту в минулому році ми присвячували зовсім мало часу і навіть не оновили портфоліо. Тому в 2019 ми в повній мірі покажемо вам, хто такі INFOUNION.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog