Інтернет - основний канал продажів, за допомогою якого залучається цільова аудиторія. Це перспективне джерело трафіку та широкі можливості. Преса, радіо та телебачення поступово втрачають свої позиції, а лідируюче місце займає просування бізнесу онлайн. Люди шукають товари та послуги на сайтах, здійснюють покупки та оформляють замовлення. Якщо Ви хочете отримувати стабільний прибуток і бути попереду у своїй ніші, потрібно використовувати ефективні методи просування. До них належить конкурентний аналіз, SEO-оптимізація, контекстна та таргетована реклама, соціальні мережі та розсилка листів. Про ці та інші методи залучення ЦА в 2022 році йтиметься у статті.

Детальніше

Інтернет - джерело інформації, що використовується для вирішення різноманітних питань. Користувачі шукають матеріали на тему материнства, здоров'я, фінансів, страхування. Така інформація впливає на життя людей. Тому дуже важливо, щоб дані були достовірними та приносили користь, а не шкоду. У зв'язку з цим діє розмежування якісного та неякісного контенту. Під ним маються на увазі YMYL та EAT фактори.

Детальніше

Digital агентство - це досить широке поняття, тому під ним може матися на увазі відразу кілька варіантів: це і студія по створенню сайтів, і web-студія, і студія інтернет-маркетингу. Кожна з цих компаній має право називати себе таким терміном. А все тому, що Digital агентство - це завжди комплекс послуг по створенню сайту, його просуванню, контекстній рекламі, smm, просуванню бренду.

Детальніше

Якщо бізнес пливе за течією, і, не дивлячись на те, що його з кожним днем ​​обганяє все більше конкурентів, вас все влаштовує, то план маркетингу не потрібен. Але пам'ятайте, часто саме так улюблена справа повільно, але вірно вмирає. Якщо ж у вашого бізнесу є цілі, хочеться більш активного розвитку, зростання і, звичайно ж, збільшення продажів, а також важливим є контроль ситуації, щоб рухатися у потрібному напрямку, вихід один - складання маркетингового плану.

Детальніше

Створюючи нову посадкову сторінку або збираючись вдосконалити ту, що вже працює, варто підійти до цього питання максимально професійно. Просто її наявності недостатньо, потрібно ще й, щоб вона приносила прибуток. Пропонуємо скористатися кількома порадами, що дозволять створити ідеальну посадкову сторінку. Вони можуть стати зручним алгоритмом, виконуючи який покроково, можна домогтися максимальної кількості підписок або заявок.

Детальніше

Будь-який сайт комерційного спрямування вимагає продажів й активного трафіку. Саме ці два критерії враховуються в першу чергу при оцінці, наскільки ефективно просування. Але з деякими сайтами можуть бути проблеми через обмеженість зростання відвідуваності. Чекати ж, коли вкладення хоча б повернуться та почнуть приносити дохід, недоцільно. А це й не потрібно робити, адже існує ще й поняття конверсії, на яку також можна впливати, оцінюючи просування по ній замість трафіку. Професійно працюючи в такому напрямку, легко отримувати ліди навіть без великої відвідуваності. Такий варіант однозначно буде актуальним для сайтів, що недавно створили, а також тих сфер, де трафік невеликий в цілому. Існує кілька способів збільшення конверсії. Спробуємо розібратися в кожному з них.

Детальніше

Цифрове просування включає в себе безліч інструментів, в тому числі поштову рекламну розсилку. Мета даного методу - ознайомлення потенційного клієнта з перевагами товару/послуги, а також підтримка з ним постійного контакту. Простіше кажучи, email-розсилка - це засіб спілкування з цільовою аудиторією. Однак часто по-старому цей цілком коректний метод повідомлень плутають з настирливим спамом, що не зовсім правильно. Давайте розберемося, у чому переваги даного інструменту та як зробити email-розсилку якісною.

Детальніше

Однозначно, що багато у світі змінилося з приходом в наше життя вірусу COVID-19, і навіть після закінчення пандемії зміни будуть незворотні. На жаль, в нашій країні бізнес не отримав відчутної підтримки держави. А це означає, що підприємці змушені самі рятувати свою справу і розраховувати тільки на свої сили. Прикро, що не всі пережили карантин: багато ресторанів, кафе й магазинів так і не відкрилися після ослаблення карантину. Ну а ті, хто все ж зміг залишитися на плаву, цілком очікувано задаються питаннями: "Як бути далі і до чого готуватися?".

Детальніше

Просування товару або бренду є одним з процесів, які не можна завершити і здати «під ключ». Маркетинг не сприймає почуття самозаспокоєння, його методи постійно змінюються - з'являються нові ефективні прийоми просування, а багато старих інструментів просто втрачають свою актуальність. В даному матеріалі будуть розглянуті ті й інші.

Детальніше

Новий 2020 рік уже став знаковим для всього світу, причому знаковим зі знаком «мінус». Коронавірус COVID-19 не тільки забрав безліч життів, але також паралізував діяльність бізнесу по всьому світу. Україна, на жаль, не стала винятком. Багато підприємців в період карантину відмовляються від запланованих проектів, включаючи SEO-просування свого бренду. Безумовно, таку позицію можна зрозуміти. У період поточного безгрошів'я та неясних перспектив кожен прагне заощадити. Однак чи правильно це в перспективі? Однозначно ні.

Детальніше