Кожен, хто починає бізнес в інтернеті, прагне максимально спростити всі виконувані функції свого майбутнього сайту і підготовку до його створення. Існує безліч сервісів, які з легкістю допомагають в роботі початківцям.

Детальніше

Здавалося б – в інтернет-магазинах купують усі. Але це не зовсім так: люди віку 50+ надають перевагу «офлайновому шопінгу», досі не довіряючи віртуальним магазинам. Навіть якщо у них є постійний доступ до ПК з інтернетом.

Детальніше

Причини відсутності клієнтів можуть бути різні, але 80% випадків - це наслідок того, що власник бізнесу «забивав» на розвиток каналів залучення клієнтів, особливо на просування бізнесу в інтернеті, будував продажі виключно в офлайні, завдяки так званому «сарафанному радіо».

Детальніше

За своєчасну і точну передачу інформації відповідає акаунт-менеджер – сполучна ланка між спеціалістом і замовником. Якими ж якостями повинен володіти він – живий клієнтський довідник – щоб «і вівці цілі, і вовки ситі», – читайте у статті.

Детальніше

Нативна реклама - єдиний альтернативний спосіб і продукт рекламувати, і людей не дратувати. Давайте поговоримо про всі її переваги.

Детальніше

5 гідних книг, які точно будуть корисними для спеціалістів, що працюють у сфері діджитал.

Детальніше

Один з найкращих шляхів саморозвитку та примноження своїх знань – читання книжок. І спеціалісти нашої компанії чудово це розуміють, постійно читаючи як художню, так і профільну літературу і залюбки розповідаючи про найцікавіші книжки. Зустрічайте: огляд книги «Злам маркетингу» від нашого акаунт-менеджера Анастасії. Впевнені, що після такого змістовного опису у вас неодмінно виникне бажання її прочитати.

Детальніше

Детальніше

Часто буває, що людина приходить на курси, проходить їх, а по закінченню робить висновок, що вони були абсолютно марними. Чому це відбувається і як цього не допустити, що потрібно розуміти?

Детальніше

Для підведення підсумків 2018 роки ми запитали у кожного з нашої команди, що якісно змінилося в кращу сторону, що з'явилося нового. На підставі цього сформували підсумки.

Детальніше