5 SEO-тенденцій, які будуть мати найбільше значення в 2019 році

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ми знайшли круту статтю про західні тренди в SEO, які, за прогнозами фахівців, будуть актуальні в 2019 році, і зробили її переклад. А наш експерт в області SEO, team leader команди оптимізаторів InfoUnion Михайло Данилюк дав свою оцінку найбільш важливим пунктам цього матеріалу і відзначив актуальність трендів на українському ринку.

Google вкладає великі кошти, щоб бути кращим. Оптимізатори намагаються адаптуватися до подальших змін. Так народжуються тренди в SEO. Давайте подивимося, які тенденції будуть мати значення в 2019 році.

Щоб бути на «гребені хвилі», подумайте про свої SEO-стратегії заздалегідь. Швидкий шлях до успіху: дізнайтеся про майбутні тенденції і розробіть план дій для кожної з них.

В цьому році Google влаштував струс всьому світу своїми нововведеннями щодо мобільних пристроїв і швидкості. В результаті велика частина зусиль оптимізаторів в наступному році очікується в цьому напрямку. Тим не менш, деякі зміни, не пов'язані з Google, також впливають на те, як ми будуємо наші SEO-кампанії. Давайте розглянемо ці тенденції і способи їх використання.

№1: Mobile-first indexing

Якщо коротко, то mobile-first indexing означає, що Google використовує мобільну версію вашої сторінки для індексації і ранжування. З березня 2018 року Google почав процес перенесення сайтів в індекс для мобільних пристроїв. Можливо Search Console вже повідомила вас про це.

Майте на увазі, що mobile-first індекс не означає «тільки для мобільних». Як і раніше існує ще один індекс для мобільних і декстопних версій. Однак, весь цей галас з mobile-first означає, що Google буде використовувати мобільні версії для ранжирування після перенесення сайту.

Ну, ви зрозуміли, так? Оскільки ваша мобільна версія є основною для ранжирування, немає ніяких підстав відкладати створення мобільної версії сайту на потім.

План дій:

Отже, якщо ваш сайт ще не перенесено, і ви думали про перехід, зробіть це зараз. Крім того, Google рекомендує не використовувати m-dot і адаптивну версію на одній і тій же сторінці, так як це збиває з пантелику краулерів.

Mobile-first indexing - це, безсумнівно, важливо. Є чимало прикладів, коли сайти не мали адаптивну версію і втратили багато трафіку у вересні. Потрібно дбати про те, щоб ваш сайт дійсно був адаптований під мобільні пристрої і не тільки проходив тести від Google і спеціальних сервісів, але ще і був зручний для користувачів. Слід звернути увагу на UX, наскільки зручний інтерфейс сайту. Хороший варіант - для початку дати протестувати версію для мобільних всім співробітникам компанії. Це вже дасть виявити багато нюансів, які необхідно виправити.

До речі, Google почав індексувати прихований контент. Наприклад, якщо є картка товарів з вкладками «Характеристики», «Опис», пошуковик вже краще розуміє те, що в них знаходиться. Якщо на декстопній версії можна було заховати текст в блоці «Читати далі» і Гугл гірше його ранжирував, то зараз з цим проблем немає.

- Михайло

№2: Швидкість завантаження сторінки

Для Google у великому пріоритеті хороший UX і швидкість його завантаження на сайті. Час завантаження сторінки для декстопних пристроїв був фактором ранжирування деякий час. У липні швидкість мобільних сторінок стала важливим фактором ранжирування для мобільних пристроїв.

Це важлива зміна вимагає розуміння того, які метрики важливі для Google з точки зору оцінки швидкості сторінки.

Історично, при аналізі в PageSpeed ​​Insights, сайт оцінювався тільки на основі технічних параметрів. Тепер, як для настільних комп'ютерів, так і для мобільних пристроїв, він класифікується за двома різними показниками: оптимізація та швидкість.

Частина, що змінює гру - це те, як генерується показник швидкості. Дані для метрики взяті зі звіту Chrome User Experience, бази даних про ефективність користувачів. Він відображає завантаження вашого сайту для кожного відвідувача. Очевидно, важко виміряти, як швидко кожен з відвідувачів завантажує ваш сайт. В результаті метрика не може пройти локальні тести.

Що стосується показника оптимізації, ви можете повністю контролювати його, виправляючи всі проблеми, що перешкоджають швидкому завантаженню вашого сайту.

Отже, яка метрика має найбільший вплив на ранжування? Відповідно до експерименту SEO PowerSuite по швидкості мобільних сторінок, кореляція між показником оптимізації сторінки і її позицією в пошуковій видачі є сильною (0,97). І немає ніякого зв'язку між позицією сторінки і її швидкістю. Іншими словами, тепер Google може оцінювати ваш сайт як повільний, але ваш рейтинг залишається колишнім.

Проте, показник швидкості є чимось новим, так що ясно, що Google тестує його. Згодом ці кореляції можуть змінитися.

План дій:

В даному пункті є твердження, що швидкість завантаження сторінки - це непрямий фактор, і у нього немає зв'язку з ранжируванням. Але я з цим не згоден. По-перше, швидкість завантаження впливає безпосередньо. За інших рівних умов у сайтів Google починає її враховувати в ранжуванні. Вона важлива саме, коли сайт знаходиться в ТОП-10. Наприклад, якщо у бізнесу конкурентне середовище, там потрібно докласти багато зусиль, щоб стати краще за інших. Але якщо це не конкурентна ніша, візьміть свої ключові слова, подивіться, хто ранжируєтся по ним в ТОПі і поміряйте їх швидкість завантаження. Якщо всі будуть в «червоній зоні» з індексом 15, умовно, вам досить зробити ваш сайт трошки швидше їх, наприклад, 30, не доводячи швидкість до ідеалу, і ви вже будете краще їх. А це вплине на ранжування. Іноді не потрібно особливих зусиль, досить перетиснути якісь зображення на сайті - і це приносить результат.

- Михайло

№3: Бренд як сигнал ранжирування

Гаррі Ілліс, аналітик Google Webmaster Trends, заявив, що Google використовує згадки про бренд в Інтернеті в своєму пошуковому алгоритмі. Є два способи, за допомогою яких він може використовувати бренд в якості сигналу ранжирування.

Перш за все, завдяки непов'язаним згадкам про бренд пошукова система дізнається, що ваш бренд є реальною організацією. Шляхом подальшого аналізу всього, де він згадується, Google отримує більш точну картину вашого авторитету в певній галузі.

По-друге, важливі відношення і контекст кожного компонента: репутація, довіра, реклама, рішення скарг і т. д. За допомогою контексту Google вчиться відрізняти хороше від поганого. Наприклад, в його Посібнику з якості пошуку йдеться, що репутація має значення для ранжирування. Отже, ставлення до бренду в його згадках може вплинути на рейтинг сайту.

План дій:

Це суттєвий фактор. Ми давно спостерігаємо за тим, що сайти, у яких багато органічного пошуку по бренду, ранжуються значно краще, їх значно легше просувати. Тому варто думати і над офлайн активностями. Банерна реклама або контекстна реклама по бренду - це все працює, над цим потрібно зосереджуватися.

Один з варіантів просування бренду - проставити посилання в онлайн-каталогах. Про це кілька років тому розповів у своїй доповіді Юрій Титков, незалежний SEO-експерт, досить-таки авторитетний в нашому середовищі. Суть в тому, що в ході експерименту знайшли купу онлайн-каталогів, в яких можна розмістити адресу інтернет-магазину, тим самим, залишивши про нього згадку в мережі. Завдяки цим діям позиції сайту істотно виросли. Банальне текстове згадування бренда в інтернеті добре піднімає його ранжування.

- Михайло

№4: GDPR або Загальний регламент щодо захисту персональних даних

Готові посперечатися, що ви були роздратовані цієї весни, коли ваш поштовий ящик був заповнений повідомленнями GDPR і політикою конфіденційності. Так що ж це таке?

GDPR - це Загальний стан речей про захист даних, прийнятий в Європейському Союзі. Воно регулює дуже делікатне питання - хто володіє даними, створеними в результаті взаємодії користувачів в Інтернеті. Відтепер це користувачі, а не корпорації. Отже, користувачі тепер можуть запитувати, які особисті дані є у компанії про них, і запитувати їх виправлення або експорт. Якщо компанія не дотримується правил, на неї можуть бути накладені серйозні штрафи (20 млн євро або 4% від річного прибутку компанії).

Це регулювання впливаєна компанії і клієнтів ЄС. Проте, міжнародні компанії також повинні дотримуватися GDPR. В результаті Google вирішив внести зміни в свою аналітику. Тепер всі особисті дані користувача видаляються через 26 місяців з моменту їх збору. Такі дані включають в себе демографічні дані та дані про подібність (раніше зберігалися вічно) і не включають сеанси і досягнення цілей. Однак кожен власник сайту може змінити цей період збору даних за замовчуванням. Крім того, тепер можна видаляти дані окремих користувачів за їх запитом.

План дій:

Якщо у вас немає європейських клієнтів:

Якщо у вас є європейські клієнти або ви плануєте їх залучити:

№5: Пошук Amazon

Amazon - не універсальна пошукова система. Цей алгоритм схожий на Google, але використовується для внутрішнього пошуку на сторінках Amazon. Чого тоді метушитися, запитаєте ви? Ну, все більше і більше людей йдуть прямо на Амазон, щоб робити покупки. Згідно з дослідженням, 56% споживачів відвідують Amazon в першу чергу, якщо вони хочуть зробити покупки, а 51% перевіряють те, що шукали, на Amazon після пошуку чогось в іншому місці.

Таким чином, якщо ви продавець книг, музики, електроніки і т. д. на міжнародному ринку, включіть оптимізацію для Amazon в свою стратегію SEO.

План дій:

Візьмемо, наприклад, пошуковик Baidu. У ньому взагалі немає органічного пошуку. Там перша сторінка забита якимись сервісами цього пошуковика і національними маркетплейсами. Якщо взяти у нас складні ніші, типу побутової техніки, і подивитися на ТОП-10, то стає ясно, що з невеликими бюджетами неможливо «вибити» звідти Розетку, Fotos, Hotline або Price.ua. І в більшості ніш це вже не ТОП-10, а ТОП-2, з вільними двома позиціями, за які точиться жорстка боротьба між маленькими інтернет-магазинами або проектами. Тому варто дивитися по сторонах.

Хороший варіант, про який, мабуть, уже всі знають - розміститися на Hotline або Price.ua. Зробити це просто - достатньо згенерувати XML-feed, залити його, поставити нормальні ставки і отримувати свій трафік. Але крім цього в Україні є й інші варіанти. Це - агрегатори, такі, як Prom.ua, у яких теж є багато трафіку. І якщо там зареєструватися, вибравши навіть якийсь мінімальний тарифний пакет, а потім зв'язатися з менеджером і попросити його надати чинники ранжирування, а потім - заточити свій сайт під SEO всередині самого маркетплейса, щоб бути на першому місці по певних запитах, можна отримати хороше джерело трафіку. Аналогічним чином можна розібратися з тим же OLX. Ці торгові майданчики - хороші помічники бізнесу, які теж можуть генерувати ліди. І на них варто звернути увагу.

Коли у проекту невеликий бюджет, потрібно заходити з боку маркетплейсів, а потім вже думати про класичні маркетингові канали, такі як SEO, контекстна реклама і соціальні мережі, які вимагають хороших фінансових вливань.

- Михайло

Дивлячись на рік вперед ...

Кілька тенденцій, але великі зміни. Незважаючи на те, що все, що пов'язано з мобільними пристроями, досягло успіху, ми все ще повинні стежити за наслідками Amazon і GDPR. Цей список як і раніше є прогнозом, і в 2019 році у нас напевно буде безліч питань для обговорення. Що ви думаєте про SEO в наступному році?

Джерело: marketingland.com

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog