Збільшуємо продажі, правильно оформлюючи картку товару: 5 головних правил

Показник відмов на сайті вашого інтернет-магазину занадто високий? Ви постійно додаєте до каталогу нові товари, але купують їх дуже мало? Дуже схоже, що на вашому сайті «синдром поганої картки товару», й аналогічні картки у конкурентів виглядають набагато краще. Треба виправляти ситуацію! Як – підкажуть наші правила.

Фото: гарні, якісні, стильні

Круті фото – вже 50% успіху вашої картки товару. Погане фото відштовхує покупця, навіть якщо у вас лояльна ціна та гарний опис. Люди люблять очима. Споживачі люблять очима. Вони приймають рішення, в першу чергу, на основі візуального задоволення. Тож подбайте, щоб на кожній картці були якісні професійні фото, а не ті, що зроблені на дешевий смартфон. Не можете зробити самі? Зверніться до фахівців.

Буде класно, якщо всі картки товару, які відносяться до певної категорії, будуть зроблені в одному стилі. Тобто, будуть мати однаковий фон, кольорову гаму, форму.

Не забувайте про різні ракурси, акценти та деталі.

Не нехтуйте загальноприйнятими стандартами

Креатив – це добре, але він не завжди доречний. Типова картка товару (типова в даному сенсі має позитивне значення) розподілена на дві колонки. Ліворуч розташовані фото товару з різних ракурсів та відстаней. Праворуч – його опис, характеристики, ціна та кнопка «Купити». Варто притримуватися такої структури. Навіть якщо вам здається, що ви придумали гарніше, забудьте про це: користувачам зручно так, а це – головне.

Потурбуйтеся про докладний та змістовний опис

Ніщо так не бісить користувача, як нестача інформації про товар. Особливо, якщо інтернет-магазин чудово підходить для покупки по решті параметрів.

Для техніки потрібно вказувати УСІ технічні характеристики. Для меблів – матеріали, габарити, особливості дизайну та функції. Для одягу, взуття та аксесуарів – розміри та посилання на розмірну сітку, матеріали, стиль. Для всіх товарів обов’язково вказувати виробника, наявність гарантії, вартість та терміни доставки. Навіть якщо постачальник не надав усю необхідну інформацію – не лінуйтеся – запитуйте додатково. Від цього залежить ваш прибуток.

Використовуйте мініатюри

Дослідження Baymard Institute’s вказують на те, що від 50 до 80% користувачів не будуть дивитися фото, якщо воно не представлене у мініатюрі. А це значить, що декілька найкрутіших фото вашої картки товару можуть залишитися непоміченими. Не треба так. Робіть мініатюри, будь ласка. Адже це гарно й функціонально, дає змогу користувачеві одразу побачити, чи є фото з бажаного для нього ракурсу, й одразу перейти до його перегляду.

Назва, URL та корисні кнопки

Назва товару повинна бути зрозумілою для користувача. Ніяких незрозумілих скорочень, абревіатур та надмірної кількості цифр. Найкраще розміщення назви – ліва частина над фотографіями.

Те ж саме стосується й URL. Він повинен містити повну назву продукту, а також категорію або підкатегорію. І ніякої кирилиці – тільки латиниця! Якщо не товаришуєте з транслітерацією, краще скористайтеся спеціальними сервісами, котрі все зроблять за вас. І ще – забудьте про нижні підкреслювання. Тільки дефіс, тільки хардкор.

Корисні кнопки – це просто приємні «плюшки», що підвищують лояльність до вас. До них відносяться усілякі «Списки бажань», «Швидке замовлення», «Рейтинг» та інші.

Підпишіться на новини

Залиште ваш e-mail, щоб отримувати новини.

Обговоримо ваш проект?
Dog